Gå til innhold

Mario Kart 8 diskusjonstråd, let's race!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fremdeles ikke bestemt meg med tanke på kjøp av Wii U... Jeg er glad i Nintendo-spillene, særlig Mario Kart og Super Mario Bros (har de på "vanlig Wii")..

De har et tilbud på Expert nå der Wii U og Mario Kart 8 er inkludert: http://www.expert.no/spillkonsoll/wiiupremiumwmariokart8/p/23786/

Skal jeg gå for det eller bør jeg vente til det kommer en oppgradering av Wii U (siden maskinen er forholdsvis gammel)? Er det noe vits å bruke 2500 kroner på denne pakken?

Og en ting til: Er det gratis internett med på Wii U (slik det er på PS3) eller er det slik som XBOX 360 (betaler hver måned elns)?

Lenke til kommentar

Jeg har fremdeles ikke bestemt meg med tanke på kjøp av Wii U... Jeg er glad i Nintendo-spillene, særlig Mario Kart og Super Mario Bros (har de på "vanlig Wii")..

 

De har et tilbud på Expert nå der Wii U og Mario Kart 8 er inkludert: http://www.expert.no/spillkonsoll/wiiupremiumwmariokart8/p/23786/

 

Skal jeg gå for det eller bør jeg vente til det kommer en oppgradering av Wii U (siden maskinen er forholdsvis gammel)? Er det noe vits å bruke 2500 kroner på denne pakken?

 

Og en ting til: Er det gratis internett med på Wii U (slik det er på PS3) eller er det slik som XBOX 360 (betaler hver måned elns)?

 

 

 

I tillegg får du et gratis spill til. Kan velge blant annet pikmin, zelda osv :)

 

Knalltitler

Lenke til kommentar

 

 

Er det mulig å kun spille mot Nordmenn?

Ja, lag egen turnering der du kun inviterer nordmenn/venner.

 

Wii U - network ID, venneliste etc

 

Hva med oss som ikke har noen venneliste eller som kjenner andre med WiiU ?

 

Nå spurte du spesifikt etter nordmenn, id lista jeg lenket til er nordmenn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...