Gå til innhold

Mario Kart 8 diskusjonstråd, let's race!


Anbefalte innlegg

Jeg er vel en av de få som ikke er overbegeistret enda. Kanskje det er noe jeg går glipp av. Jeg blir enten frakjørt eller så leder jeg klart å blir bombardert av masse dritt. Å jeg er bare på 100ccm. Single player.

 

Er det no forskjell på kjøretøy og figurer jeg må vite om, noe som er bedre enn de andre? Kan man unngå å bli truffet av ALT når man leder? Jeg har funnet ut at det kan være lurt å la skilpaddeskallet henge bak når man leder, men er det noen andre gode tips folket har? Jeg vet også om sladd, men er det egentlig så bra? Jeg har å funnet ut hoppboost. Å selvfølgelig prøver jeg å få startboost.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har noen spørsmål angående Mario Kart 8 og Wii U:

1) Jeg har bare vanlig Wii, men tenker å kjøpe Wii U. Vet dere hvor mye prisen ligger på (det er jo en stund siden den kom ut) og hvor lurt det er å kjøpe nå hvis det kommer ut en ny utgave om ett år?

2) Kan man spille med vanlige spaker (de lange og den joy-sticken) eller må man spille med det "brettet" (den med skjerm)?

3) Mario Kart 8 så veldig artig ut, jeg har helt til nå spilt Mario Kart Wii... Kan alle banene utenat og kommer på 1. plass hver gang. Litt kjedelig, og derfor tenker jeg å kjøpe Wii U og Mario Kart 8

 

Håper noen gidder å svare. Grafikken var i alle fall insane på Mario Kart 8 :)

Wii U 2295: på elkjøp, tviler på noen "slimutgave" av Wii U om et år, med med Nintendo er det ikke godt å vite.

Alt som kunne brukes på Wii kan brukes på U.

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

 

Jeg har noen spørsmål angående Mario Kart 8 og Wii U:

1) Jeg har bare vanlig Wii, men tenker å kjøpe Wii U. Vet dere hvor mye prisen ligger på (det er jo en stund siden den kom ut) og hvor lurt det er å kjøpe nå hvis det kommer ut en ny utgave om ett år?

2) Kan man spille med vanlige spaker (de lange og den joy-sticken) eller må man spille med det "brettet" (den med skjerm)?

3) Mario Kart 8 så veldig artig ut, jeg har helt til nå spilt Mario Kart Wii... Kan alle banene utenat og kommer på 1. plass hver gang. Litt kjedelig, og derfor tenker jeg å kjøpe Wii U og Mario Kart 8

 

Håper noen gidder å svare. Grafikken var i alle fall insane på Mario Kart 8 :)

Wii U 2295: på elkjøp

Alt som kunne brukes på Wii kan brukes på U.

 

Men sikkert ikke omvendt? Wii U-spill på vanlig Wii?

 

Hva tenker du om et eventuelt kjøp av Wii U? Er det bedre enn PS4 (selv er jeg veldig glad i Nintendo, f.eks. N64 :w00t: ) og er det lurt med tanke på at det ble lansert i 2012?

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har noen spørsmål angående Mario Kart 8 og Wii U:

1) Jeg har bare vanlig Wii, men tenker å kjøpe Wii U. Vet dere hvor mye prisen ligger på (det er jo en stund siden den kom ut) og hvor lurt det er å kjøpe nå hvis det kommer ut en ny utgave om ett år?

2) Kan man spille med vanlige spaker (de lange og den joy-sticken) eller må man spille med det "brettet" (den med skjerm)?

3) Mario Kart 8 så veldig artig ut, jeg har helt til nå spilt Mario Kart Wii... Kan alle banene utenat og kommer på 1. plass hver gang. Litt kjedelig, og derfor tenker jeg å kjøpe Wii U og Mario Kart 8

 

Håper noen gidder å svare. Grafikken var i alle fall insane på Mario Kart 8 :)

Wii U 2295: på elkjøp

Alt som kunne brukes på Wii kan brukes på U.

 

Men sikkert ikke omvendt? Wii U-spill på vanlig Wii?

 

Hva tenker du om et eventuelt kjøp av Wii U? Er det bedre enn PS4 (selv er jeg veldig glad i Nintendo, f.eks. N64 :w00t: ) og er det lurt med tanke på at det ble lansert i 2012?

 

Nei, Wii U spill kan ikke spilles på Wii.

 

Utvalget av gode spill er langt bedre på Wii u enn PS4(min mening, men mange hevder dette), min PS4 har ikke vært i bruk på lenge, bare innom for å laste ned PSplus spill.

 

Du har denne, 2499; med to spill, toysrus

2630380.jpg

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Jeg har også snust litt på Wii U, og den eneste grunnen til det er Mario Kart 8. Har sett en god del på både Youtube og Twitch, men dere som har spilt det.. er det verdt det?

 

Hvis svaret er ja har jeg to alternativer.

1) Wii U + Mario og Luigi U (premiuim-pakke) - 2490,- + Mario Kart 8 - 447,- + Wii U pro-controller - 449,- = 3386,- (+ frakt hos Lefdal for konsollen)

2) Wii u + Mario Kart 8 - 2699,- + Wii U pro-controller - 449,- = 3148,-

 

Så.. er Mario Kart verdt i overkant av 3000 kroner? Hvilket alternativ vil være det lureste.. er disse to spillene i alternativ 1 verdt å bruke tid på? Burde kanskje vente til neste uke før jeg eventuelt bestiller sånn mtp. E3? Er liksom ikke interessert i noe annet enn Mario Kart.. det er det som gjør det så vanskelig. :p

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Jeg har også snust litt på Wii U, og den eneste grunnen til det er Mario Kart 8. Har sett en god del på både Youtube og Twitch, men dere som har spilt det.. er det verdt det?

 

Hvis svaret er ja har jeg to alternativer.

1) Wii U + Mario og Luigi U (premiuim-pakke) - 2490,- + Mario Kart 8 - 447,- + Wii U pro-controller - 449,- = 3386,- (+ frakt hos Lefdal for konsollen)

2) Wii u + Mario Kart 8 - 2699,- + Wii U pro-controller - 449,- = 3148,-

 

Så.. er Mario Kart verdt i overkant av 3000 kroner? Hvilket alternativ vil være det lureste.. er disse to spillene i alternativ 1 verdt å bruke tid på? Burde kanskje vente til neste uke før jeg eventuelt bestiller sånn mtp. E3? Er liksom ikke interessert i noe annet enn Mario Kart.. det er det som gjør det så vanskelig. :p

Jeg hadde uten tvil gått for alt. 1. 200kr ekstra for 2 spill (1,5 egentlig) er verdt det i mine øyne.

 

Men siden du kun er interessert i MK8, er vel kanskje Wii U MK8-bundle til 2499kr det beste alternativet? Så den i reklameavisen til Expert denne uken.

Lenke til kommentar

Er i samme båt. Har lyst på MK8 men kjøper av prinsipp ikke konsoller for ett spill lenger. Nå er jeg veldig interessert i X (etterfølgeren til Xenoblade) som kommer ut på Wii U i løpet av året etter planen og så lenge det lever noenlunde opp til forventningene kjøper jeg nok ikke konsollen før det er ute.

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke fant den kule De Luxe utgaven i Norge, kjøpte jeg vanlig Premium Wii U og Limited Edition av Mario Kart 8.

 

Fant ut at det er veldig mye bedre å styre med spakene på GamePaden - enn å svinge Wii Remoten, så har bestilt en Prokontroller.

 

Men spillet innfrir :)

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

 

Jeg har også snust litt på Wii U, og den eneste grunnen til det er Mario Kart 8. Har sett en god del på både Youtube og Twitch, men dere som har spilt det.. er det verdt det?

 

Hvis svaret er ja har jeg to alternativer.

1) Wii U + Mario og Luigi U (premiuim-pakke) - 2490,- + Mario Kart 8 - 447,- + Wii U pro-controller - 449,- = 3386,- (+ frakt hos Lefdal for konsollen)

2) Wii u + Mario Kart 8 - 2699,- + Wii U pro-controller - 449,- = 3148,-

 

Så.. er Mario Kart verdt i overkant av 3000 kroner? Hvilket alternativ vil være det lureste.. er disse to spillene i alternativ 1 verdt å bruke tid på? Burde kanskje vente til neste uke før jeg eventuelt bestiller sånn mtp. E3? Er liksom ikke interessert i noe annet enn Mario Kart.. det er det som gjør det så vanskelig. :p

Jeg hadde uten tvil gått for alt. 1. 200kr ekstra for 2 spill (1,5 egentlig) er verdt det i mine øyne.

 

Men siden du kun er interessert i MK8, er vel kanskje Wii U MK8-bundle til 2499kr det beste alternativet? Så den i reklameavisen til Expert denne uken.

 

http://www.toysrus.no/serier/wii-u-hardware/wii-u-premium-with-mario-kart?id=901581&vid=497874

2499;

Lenke til kommentar

Flere enn meg som har stadige problemer med error codes online i Mario Kart 8? Begynner å irritere meg en smule.

Jeg hadde dette etpar ganger første og andre dagen, ble kastet ut online, lurer på om det kan være get box 2 som gjør dette.

Jeg opplever "hakking" i radio og i surfing/treg innlasting av sider på nettet spesielt når jeg starter pc`n, trådløst, koblet egen ruter fra getboxen viaq kabel ble faktisk bedre, men er fortsatt problemer, når jeg kobler meg på wifi med tlf kan det hakke, feks i radioen.

Lenke til kommentar

 

Ahh, supert. Da blir det jo "bare" 2948,- for bundle med ordentlig kontroll. Får krysse fingrene for at tilbudet holder seg til over helga da.

 

Jeg hadde uten tvil gått for alt. 1. 200kr ekstra for 2 spill (1,5 egentlig) er verdt det i mine øyne.

Men siden du kun er interessert i MK8, er vel kanskje Wii U MK8-bundle til 2499kr det beste alternativet? Så den i reklameavisen til Expert denne uken.

 

 

Etter ny pris blir det en differanse på litt over 400 kroner, så det blir nok sannsynligvis MK8 bundle fra ToysRUs og den kontrollen fra Coolshop, såfremst det ikke kommer noen bomber på E3. :p

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke fant den kule De Luxe utgaven i Norge, kjøpte jeg vanlig Premium Wii U og Limited Edition av Mario Kart 8.

Konsollen brandes "Deluxe set" i Nord-Amerika og "Premium Pack" i Europa, Australia og New Zealand. Ikke rart du ikke fant "Deluxe set" noe sted.

Lenke til kommentar

 

Siden jeg ikke fant den kule De Luxe utgaven i Norge, kjøpte jeg vanlig Premium Wii U og Limited Edition av Mario Kart 8.

Konsollen brandes "Deluxe set" i Nord-Amerika og "Premium Pack" i Europa, Australia og New Zealand. Ikke rart du ikke fant "Deluxe set" noe sted.

 

Åja, visste ikke det.

 

Var dette jeg var ute etter:

 

http://store.nintendo.co.uk/offers/mario-kart-8-wii-u.list

 

Men etter å ha spurt Nintendo.no om denne utgaven kom til Norge - som den ikke gjorde - ble det vanlig premium og Limited spill - en kul dings måtte jeg jo ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...