saraa1234 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hei! jeg har en "bad" hardisk av typen hitachi , jeg koblet den via sata kabel til en annen pc for å prøve å få ut eventuelle filer , den dukket opp greit nok . Noen dager senere koblet jeg den til igjen , klikklyden som viser at noe er koblet til i windows , dukket opp og på et punkt begynte den å lete etter enhet også , hardisken kjørte og spinnet som vanlig , men den eksterne hardisken dukket ikke opp under min datamaskin eller under datamaskinbehandlig er det noe jeg kan forsøke før jeg gir opp og antar at hardisken er helt ødelagt Jeg hadde hatt pc i 2 år før deler av hardisken kræsjet og bios konstanterte at deler av den var "bad" Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hadde samme problem med min eksterne harddisk, om du hører en type tikkelyd fra harddisken, er den så og si dau. Om du ikke hører noe, kan du prøve ut noen av svarene i tråden jeg linket til Lenke til kommentar
saraa1234 Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Hadde samme problem med min eksterne harddisk, om du hører en type tikkelyd fra harddisken, er den så og si dau. Om du ikke hører noe, kan du prøve ut noen av svarene i tråden jeg linket til Takk! Nicwillu jeg hører ikke noen tikkelyder foreløpig så får sjekke ut den posten .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå