Hveding Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hei. Installerte spillet for rundt 1 timer siden, men til nå har jeg ikke hatt noe hell med meg.Jeg finner ingen servere i det hele tatt.Jeg måtte installere Red Orchestra 2: Heroes of stalingrad Singelplayer og Red Orchestra 2: Heroes of stalingrad BETA som da tydeligvis er MP og ikke noe beta. Problemet er at jeg ikke finner noen servere, står at det er rundt 6-8 stk online i spillet, men 0 servere står det.Dette er beskjeden jeg får når jeg prøver å koble til en lokal server via consolen (ip hentet fra gametracker.com). Hva er problemet ?Har googlet å prøvd ut litt av hvert, men har ikke funnet løsningen enda. Mvh Pat. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Nei, du skal ikke ha noe beta, min heter red orchestra 2/rising storm Mulityplayer, det er den jeg bruker til å spille online, ikke noe beta. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Wtf.. Jaha, slikt ser det ut hos meg iallefall..Hva er problemet mitt da ? O_o Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg kjøpte ikke Rising storm, kun Red Orchestra 2 Heroes of stalingrad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå