Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er dette er godt tegn, gutter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller.. det har jo "baaare"""""" gått 2 dager, så tror jeg kulern litt med å gi noe lyd fra meg. HVIS han er interessert nok, så tar han kontakt før eller siden.

Anonymous poster hash: 506f6...456

Dette begynner å bli for dumt.

Hvis du er keen på å bli kjent med han, burde du gi fullt og helt uttrykk for det.

Dersom han mot alle odds, skulle vise seg å ikke være interessert tilbake; fint, hans tap, verden går videre og du går ikke ned i kjelleren av den grunn, men lever videre lykkelig i harmoni med deg selv, venner og familie. --> og finner deg en ny "flørt", hvis du vil.

Men jo, han er keen på deg, så kjør på.

"Always assume attraction", er et godt tips.

Endret av SilvioBerlusconi
Lenke til kommentar

Eller.. det har jo "baaare"""""" gått 2 dager, så tror jeg kulern litt med å gi noe lyd fra meg. HVIS han er interessert nok, så tar han kontakt før eller siden.

Dette begynner å bli for dumt.

Hvis du er keen på å bli kjent med han, burde du gi fullt og helt uttrykk for det.

Dersom han mot alle odds, skulle vise seg å ikke være interessert tilbake; fint, hans tap, verden går videre og du går ikke ned i kjelleren av den grunn, men lever videre lykkelig i harmoni med deg selv, venner og familie. --> og finner deg en ny "flørt", hvis du vil.

Men jo, han er keen på deg, så kjør på.

"Always assume attraction", er et godt tips.

Har andre gutter som maser på meg og er intr, så ja, det er hans tap… MEN, jeg tror kanskje han ikke er så keen likevel når han en gang ikke skriver til meg enda å ha stått som "aktiv" på tinder for et par timer siden!

Jeg har bare et spørsmål til dere gutter… for både meg og venninner har opplevd samme greia:

Gutten tar kontakt og virker interessert, jenta er all in, og sånn fortsetter det i noen dager/uker… så pooofff forsvinner han. Hva er greia med dette? Hvorfor trekker dere tilbake? Tenkepause? Redd for å binde dere? Jeg forstår ikke hvordan dere gutter tenker når slikt oppstår… ganske frusterende for oss jenter, faktisk.

Lenke til kommentar

Jeg er gutt, jeg er dødsforelska i ei jente, vi har vært på 1 date, fikk siste melding av henne på torsdag og svarte på søndag, hvorfor? fordi jeg ikke texter hele tiden og hun spurte ikke nødvendigvis etter noe veldig spesifikt. Vi skal møtes igjen i dag og på torsdag og jeg er superkeen! men jeg lot være å skrive henne på 4 dager fordi, ikke bevisst, men bare fordi det var naturlig, jeg var busy i helga, veldig fint for meg at hun er laid back og gira hun også :)

Anonymous poster hash: 29185...b1d
Lenke til kommentar

Jeg er gutt, jeg er dødsforelska i ei jente, vi har vært på 1 date, fikk siste melding av henne på torsdag og svarte på søndag, hvorfor? fordi jeg ikke texter hele tiden og hun spurte ikke nødvendigvis etter noe veldig spesifikt. Vi skal møtes igjen i dag og på torsdag og jeg er superkeen! men jeg lot være å skrive henne på 4 dager fordi, ikke bevisst, men bare fordi det var naturlig, jeg var busy i helga, veldig fint for meg at hun er laid back og gira hun også :)

Hvor gamle er dere? :)

TS

Lenke til kommentar

Hvor gamle er dere? :)

TS

hun er 26 og jeg er 27

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...