AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg tror ikke han er så interessert. Når jeg tenker mer vi har hverandre ikke på snap, ikke face, ikke en gang mobilnr. Han har heller ikke spurt, selvom begge feks har sittet på snap mens vi var sammen. Merkelig greier? Ja, han er fra Tinder. Anonymous poster hash: 506f6...456 Du har vel heller ikke spurt, antar jeg? Eller mener du virkelig det er guttens ansvar? Hvis du mener det er så viktig med slike sosiale medier osv., så kan du jo gå foran som "et godt eksempel", og spørre han. Burde ikke være så vanskelig. Rent subjekttivt må jeg jo si at det vel skal sies at det nok er mer praktisk å utveksle telefonnummer med hverandre, enn å fortsette på Tinder. Telefon gir en mulighet til å gjøre noe så enkelt som å ringe, for å slå av en prat, eventuelt avtale å finne på noe. Dessuten kan ikke chat-funksjonen på Tinder, sies å være mye å skryte av. Jeg har slettet tinder for en stund og det er riktignok noen uker siden, men "den gang" opplevde jeg opptil flere såkalte bugs med tjenesten. Jeg ga ham som sagt nr. mitt på Tinder i tilfelle den skulle klikke, og det på mitt eget initiativ, men han har aldri sendt meg en sms. Forstår ikke tankegangen hans… blæh. Anonymous poster hash: 506f6...456 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg har tatt initiativ et par ganger, sist gang meg. Så ballen er hos han nå. Anonymous poster hash: 506f6...456 Nei, slutt med det der med engang du! Det er ikke noe ball eller en konkurranse, om du liker han så må du ofre litt. Tar han initiativ så kan du bare mate på med ting, det er ikke en kamp om hvem som gjør noe. Gutter er skjønner ikke når jenter tar initiativ i det hele tatt, jeg snakker av erfaring. Gjør ting enkelt og ting blir enkelt, gjør du det vanskelig og venter så blir det aldri noe av. Du kan tenke deg at du på en måte trener han opp til å skjønne sånne ting, ikke tro han kan dem allerede. Lykke til og ikke glem å ha det gøy, vær deg selv og vær ærlig så går det som regel rimelig bra! 1 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg tror ikke han er så interessert. Når jeg tenker mer vi har hverandre ikke på snap, ikke face, ikke en gang mobilnr. Han har heller ikke spurt, selvom begge feks har sittet på snap mens vi var sammen. Merkelig greier? Ja, han er fra Tinder. Anonymous poster hash: 506f6...456 Du har vel heller ikke spurt, antar jeg? Eller mener du virkelig det er guttens ansvar? Hvis du mener det er så viktig med slike sosiale medier osv., så kan du jo gå foran som "et godt eksempel", og spørre han. Burde ikke være så vanskelig. Rent subjekttivt må jeg jo si at det vel skal sies at det nok er mer praktisk å utveksle telefonnummer med hverandre, enn å fortsette på Tinder. Telefon gir en mulighet til å gjøre noe så enkelt som å ringe, for å slå av en prat, eventuelt avtale å finne på noe. Dessuten kan ikke chat-funksjonen på Tinder, sies å være mye å skryte av. Jeg har slettet tinder for en stund og det er riktignok noen uker siden, men "den gang" opplevde jeg opptil flere såkalte bugs med tjenesten. Jeg ga ham som sagt nr. mitt på Tinder i tilfelle den skulle klikke, og det på mitt eget initiativ, men han har aldri sendt meg en sms. Forstår ikke tankegangen hans… blæh. Anonymous poster hash: 506f6...456 Send han en melding med "Du har nr mitt, send meg meldinger nå :)" Om han ikke svarer så glemmer du han, svarer han og dere fortsetter samtalen så går det fint. Ikke glem at det er vanskelig å sende melding når man ikke helt veit hva man skal skrive Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg har tatt initiativ et par ganger, sist gang meg. Så ballen er hos han nå. Anonymous poster hash: 506f6...456 Nei, slutt med det der med engang du! Det er ikke noe ball eller en konkurranse, om du liker han så må du ofre litt. Tar han initiativ så kan du bare mate på med ting, det er ikke en kamp om hvem som gjør noe. Gutter er skjønner ikke når jenter tar initiativ i det hele tatt, jeg snakker av erfaring. Gjør ting enkelt og ting blir enkelt, gjør du det vanskelig og venter så blir det aldri noe av. Du kan tenke deg at du på en måte trener han opp til å skjønne sånne ting, ikke tro han kan dem allerede. Lykke til og ikke glem å ha det gøy, vær deg selv og vær ærlig så går det som regel rimelig bra! Sant. Men jeg føler at jeg har tatt initiativ så mange ganger nå at han også bør gjøre det? Jeg tenker hele tiden "men hvis han er hvis han liker meg, så bør han jo kunne kontakte meg også først i blandt"… Dessuten så jeg at han stod som aktiv på tinder for 2 timer siden! -.- Skulle ønske det ikke fantes noe snapchat, tinder og alle sånne sosiale medier som i dag. Det var kulere før Anonymous poster hash: 506f6...456 Lenke til kommentar
War Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Last ned kik og få han til å gjøre det samme. Da ser du om han har sett chatten. Står det R da og ikke noe svar så er han passe kjip eller opptatt. Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg har tatt initiativ et par ganger, sist gang meg. Så ballen er hos han nå. Anonymous poster hash: 506f6...456 Nei, slutt med det de....................... Sant. Men jeg føler at ................................................. Gutter skjønner ikke sånt, jeg skjønte ikke om jenter likte meg før dem sa det rett til meg. For jenter tror det de sier eller skriver har skrikende rød lys rundt seg og at det er umulig å ikke skjønne det. Tro meg, det kan ta så lang tid før man skjønner noe at det noen ganger er flaut. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg har tatt initiativ et par ganger, sist gang meg. Så ballen er hos han nå. Anonymous poster hash: 506f6...456 Nei, slutt med det de....................... Sant. Men jeg føler at ................................................. Gutter skjønner ikke sånt, jeg skjønte ikke om jenter likte meg før dem sa det rett til meg. For jenter tror det de sier eller skriver har skrikende rød lys rundt seg og at det er umulig å ikke skjønne det. Tro meg, det kan ta så lang tid før man skjønner noe at det noen ganger er flaut. Hvis han ikke forstår at jeg liker ham, så er det noe som mangler i topplokket hans tenker jeg. Fordi, jeg kjøpte inn fav. godteriet hans, lagde en god middag til ham forige gang osv. Jeg var jo helt inn når vi ligger o sengen og stryker/tar/koser med hverandre. Men men… får håpe han tar kontakt ila de neste dagene, for hvis ikke går jeg videre. Anonymous poster hash: 506f6...456 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg har tatt initiativ et par ganger, sist gang meg. Så ballen er hos han nå. Anonymous poster hash: 506f6...456 Nei, slutt med det de....................... Sant. Men jeg føler at ................................................. Gutter skjønner ikke sånt, jeg skjønte ikke om jenter likte meg før dem sa det rett til meg. For jenter tror det de sier eller skriver har skrikende rød lys rundt seg og at det er umulig å ikke skjønne det. Tro meg, det kan ta så lang tid før man skjønner noe at det noen ganger er flaut. Hvis han ikke forstår at jeg liker ham, så er det noe som mangler i topplokket hans tenker jeg. Fordi, jeg kjøpte inn fav. godteriet hans, lagde en god middag til ham forige gang osv. Jeg var jo helt inn når vi ligger o sengen og stryker/tar/koser med hverandre. Men men… får håpe han tar kontakt ila de neste dagene, for hvis ikke går jeg videre. Anonymous poster hash: 506f6...456 ahhh, dere er der ja. Men da får han få fingern ut av rævva og gjøre noe Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Han er kanskje litt treigere enn de fleste. Prøv litt til, og hvis ikke gir du opp og ser om han kommer tilbake. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Men men… får håpe han tar kontakt ila de neste dagene, for hvis ikke går jeg videre. Såpass ... Da foreslår jeg at du går videre med en gang likegodt. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Last ned kik og få han til å gjøre det samme. Da ser du om han har sett chatten. Står det R da og ikke noe svar så er han passe kjip eller opptatt. Eller bare bruk Facebook Messenger som alle andre? Lenke til kommentar
War Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Facebook kan jo stå åpen så popper den opp som lest^^ Så slår man opp da man ikke har fått svar på 3 min så sitter man der med museflettene i postkassa Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2014 Ehh, nei… gidder ikke spørre han om face, eller be han å laste ned kik. Virker bare needy, haha. Håper han tar kontakt, da. Han sa vi sees og kysset meg samtidig tross alt, men vet ikke. Da han var noen dager i utlandet, snakket vi null på noen dager, men da han kom hjem igjen skrev han: "Hjemme igjen nå :)" kanskje typen som rett og slett bare er spontan og ikk liker snikk snakk/sms osv? :S Anonymous poster hash: 506f6...456 Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 For meg virker det som at du er en av de mange jenter som overanalyserer så til de grader. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Det er en grunn til at gutter flest står og gliser som idioter når de får en melding fra jenta de liker. Fordi de liker å få meldinger. Problemet er ofte at begge parter skal spille spill, vente på at den andre skal sende først. Det ender bare med at begge sitter på hver sin ende og venter, blir frustrerte, og til slutt gir opp. Jeg sender melding akkurat når jeg føler for det, og om det skulle virke needy, hvem faen bryr seg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Hvis han ikke forstår at jeg liker ham, så er det noe som mangler i topplokket hans tenker jeg. Fordi, jeg kjøpte inn fav. godteriet hans, lagde en god middag til ham forige gang osv. Jeg var jo helt inn når vi ligger o sengen og stryker/tar/koser med hverandre. Men men… får håpe han tar kontakt ila de neste dagene, for hvis ikke går jeg videre. Anonymous poster hash: 506f6...456 Gud bedre. Menn er ikke tankelesere. Hvis det er bedre å spørre om råd på diskusjon.no og deretter gi faen og gå videre, enn å fortelle ham hva du tenker og lurer på, så kan du ha det så godt. 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Beste er å ta en prat med fyren, se hva han tenker/føler. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2014 Har ikke hørt noe fra han siden lørdag etter han han dro fra meg. Og jeg ser han har vært "aktiv" på tinder for 1 t. siden.. kan jeg bare sende han casual mld å spørre hva han gjør, eller blir det for needy av meg? Anonymous poster hash: 506f6...456 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Om du ikke har hatt noen kontakt med ham siden lørdag så er det ikke noe i veien med å sende en slik type melding Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Har ikke hørt noe fra han siden lørdag etter han han dro fra meg. Og jeg ser han har vært "aktiv" på tinder for 1 t. siden.. kan jeg bare sende han casual mld å spørre hva han gjør, eller blir det for needy av meg? Anonymous poster hash: 506f6...456 Det er tillatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå