AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Etter vår 2. date, da vi skulle gå fra hverandre, ga han meg et lite kyss og sa "vi sees" Er det et bra tegn, eller var det bare noe han sa? Vi er jo veldig pjuskete i sofaen Anonymous poster hash: 506f6...456 Lenke til kommentar
War Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Det er et bra tegn, værre om ha sa snakkes. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 De aller færreste menn ville kysset og sagt "vi ses" til en person de ikke er interessert i å kysse og se igjen. Så hvis du også ønsker det, er det et bra tegn. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Åh, så herlig da. vet bare det at mange gutter/menn kysser bare for å gjøre det.. Anonymous poster hash: 506f6...456 Lenke til kommentar
Populært innlegg Akse Skrevet 4. mai 2014 Populært innlegg Del Skrevet 4. mai 2014 Og nå vil jeg anbefale deg til å ta initiativ til det neste møtet. Kjedelig med jenter som ikke tar initiativ. 21 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Er ikke noe galt i å ta iniativet. Om man vil noe, så er det greit å gjøre det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg har tatt initiativ et par ganger, sist gang meg. Så ballen er hos han nå. Anonymous poster hash: 506f6...456 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Du innbiller deg at ballen er hos han nå? Og du er innstilt på å vente..? Vel. Lykke til. Håper du liker å vente for det kommer aldri til å skje noe annet da. Og hvis du går rundt og forteller deg selv noe annet så er det ditt problem. Hva venter du på egentlig? Hva tror du kommer til å skje? Anonymous poster hash: 77a4b...326 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg har faktisk tatt initiativ en del ganger, så nå er det hans tur føler jeg. Og hvis han ikke tar initativ, så er han vel ikke interessert nok anyway. Enkelt. Anonymous poster hash: 506f6...456 Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg har faktisk tatt initiativ en del ganger, så nå er det hans tur føler jeg. Og hvis han ikke tar initativ, så er han vel ikke interessert nok anyway. Enkelt. Anonymous poster hash: 506f6...456 En ting som sjeldent funker bra, er å leke hard to get. Gjør og si ting som faller deg inn. Ikke gjør ting, som om du spiller et spill! Fail! Hvis du er keen på å møte han igjen, så send han en melding og si du skal finne på noe på xxxdag. Si det ville være hyggelig om han ble med. Spiller ingen rolle hva det er, se film eller gå tur. Og ja, definitivt et godt tegn at han kysser deg på kinnet. Hva ellers? ... 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Og han tenker nok akkurat det samme vil jeg tro. Selv så pleier jeg aldri å synes at det er noe pes med å ta initiativ til å finne på ting og prate sammen ect, men jeg gjør jo ikke dette med hvem som helst eller uansett omstendigheter heller. Og hvis noen har misbrukt tilliten min uten noen intensjoner om å gjøre noe for å forbedre den biten, så forstår jeg helt ærlig ikke hvorfor noen skulle forvente at det er ønskelig for min del å bruke noe av tiden min på dem? Jeg så en bra og passende metafor for dette og jeg likte den. At det er som et ark som blir krøllet sammen, så er det ikke så lett å få det glatt og fint igjen. Men selvfølgelig, hvis man later som det ikke skal bety noe som helst og har forventninger som tilsier at ingenting har skjedd så er det jo dødfødt uansett. Og sykt meningsløst å tro noe annet. Sykt! Anonymous poster hash: 77a4b...326 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Får vel gi han et par dager da. Hvor lenge venter dere med å kontakte jenta etter treff? Anonymous poster hash: 506f6...456 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg har faktisk tatt initiativ en del ganger, så nå er det hans tur føler jeg. Og hvis han ikke tar initativ, så er han vel ikke interessert nok anyway. Enkelt. Anonymous poster hash: 506f6...456 En ting som sjeldent funker bra, er å leke hard to get. Gjør og si ting som faller deg inn. Ikke gjør ting, som om du spiller et spill! Fail! Hvis du er keen på å møte han igjen, så send han en melding og si du skal finne på noe på xxxdag. Si det ville være hyggelig om han ble med. Spiller ingen rolle hva det er, se film eller gå tur. Og ja, definitivt et godt tegn at han kysser deg på kinnet. Hva ellers? ... Han kysset meg på munnen, ikke kinnet. Men jeg tenker det kanskje bare var en høflighetsfrase fra ham. Anonymous poster hash: 506f6...456 Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Får vel gi han et par dager da. Hvor lenge venter dere med å kontakte jenta etter treff? Anonymous poster hash: 506f6...456 Regelen er tre dager. Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Får vel gi han et par dager da. Hvor lenge venter dere med å kontakte jenta etter treff? Anonymous poster hash: 506f6...456 Regelen er tre dager. Regelen er tre dager for amatører som ikke vet hva de snakker om. Hvor lenge jeg venter? Til når jeg har lyst å ta kontakt. Det kan være dagen etter, et par dager eller fire dager etter. Det handler om å gjøre det man har lyst til og som faller seg inn. Jenter elsker gutter som "gir litt blaffen", "tør å være seg selv", har selvrespekt nok til å si nei til noe man ikke har lyst til, viser selvtillit, tar initiativ og utstråler glede ved sitt smil. Kjører man denne prosedyren ti ganger på ti ulike jenter, vil man som regel ende opp med opptil flere interessenter. Ikke alle vil være keen - det hender alltid fra tid til annen, at kjemien ikke er der med en og at man ikke klikker, men ved å ha flere "kort på hånden", vil det alltid være minst en jente som blir interessert. Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg har faktisk tatt initiativ en del ganger, så nå er det hans tur føler jeg. Og hvis han ikke tar initativ, så er han vel ikke interessert nok anyway. Enkelt. Anonymous poster hash: 506f6...456 En ting som sjeldent funker bra, er å leke hard to get. Gjør og si ting som faller deg inn. Ikke gjør ting, som om du spiller et spill! Fail! Hvis du er keen på å møte han igjen, så send han en melding og si du skal finne på noe på xxxdag. Si det ville være hyggelig om han ble med. Spiller ingen rolle hva det er, se film eller gå tur. Og ja, definitivt et godt tegn at han kysser deg på kinnet. Hva ellers? ... Han kysset meg på munnen, ikke kinnet. Men jeg tenker det kanskje bare var en høflighetsfrase fra ham. Anonymous poster hash: 506f6...456 Enda bedre. Tror du virkelig at en gutt kysser en jente på munnen i startfasen av "dating", uten at han er keen? Han er åpenbart interessert i deg, så hvis du er keen tilbake, er det vel bare å sette av en dag eller to, og høre om "det du har lyst til å ha han med på", passer for han en av de respektive dagene. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg har faktisk tatt initiativ en del ganger, så nå er det hans tur føler jeg. Og hvis han ikke tar initativ, så er han vel ikke interessert nok anyway. Enkelt. Anonymous poster hash: 506f6...456 En ting som sjeldent funker bra, er å leke hard to get. Gjør og si ting som faller deg inn. Ikke gjør ting, som om du spiller et spill! Fail! Hvis du er keen på å møte han igjen, så send han en melding og si du skal finne på noe på xxxdag. Si det ville være hyggelig om han ble med. Spiller ingen rolle hva det er, se film eller gå tur. Og ja, definitivt et godt tegn at han kysser deg på kinnet. Hva ellers? ... Han kysset meg på munnen, ikke kinnet. Men jeg tenker det kanskje bare var en høflighetsfrase fra ham. Anonymous poster hash: 506f6...456 Enda bedre. Tror du virkelig at en gutt kysser en jente på munnen i startfasen av "dating", uten at han er keen? Han er åpenbart interessert i deg, så hvis du er keen tilbake, er det vel bare å sette av en dag eller to, og høre om "det du har lyst til å ha han med på", passer for han en av de respektive dagene. Jeg tror ikke han er så interessert. Når jeg tenker mer… vi har hverandre ikke på snap, ikke face, ikke en gang mobilnr. Han har heller ikke spurt, selvom begge feks har sittet på snap mens vi var sammen. Merkelig greier…? Ja, han er fra Tinder. Anonymous poster hash: 506f6...456 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg skal ta en råkjangs og gjette på at du ikke har spurt ham om verken facebook, snapchat eller mobilnummer, men venter på at han skal gjøre det? 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Vel, jeg ha ham nummeret mitt på Tinder første gang vi møttes. Jaja… Anonymous poster hash: 506f6...456 Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg tror ikke han er så interessert. Når jeg tenker mer vi har hverandre ikke på snap, ikke face, ikke en gang mobilnr. Han har heller ikke spurt, selvom begge feks har sittet på snap mens vi var sammen. Merkelig greier? Ja, han er fra Tinder. Anonymous poster hash: 506f6...456 Du har vel heller ikke spurt, antar jeg? Eller mener du virkelig det er guttens ansvar? Hvis du mener det er så viktig med slike sosiale medier osv., så kan du jo gå foran som "et godt eksempel", og spørre han. Burde ikke være så vanskelig. Rent subjekttivt må jeg jo si at det vel skal sies at det nok er mer praktisk å utveksle telefonnummer med hverandre, enn å fortsette på Tinder. Telefon gir en mulighet til å gjøre noe så enkelt som å ringe, for å slå av en prat, eventuelt avtale å finne på noe. Dessuten kan ikke chat-funksjonen på Tinder, sies å være mye å skryte av. Jeg har slettet tinder for en stund og det er riktignok noen uker siden, men "den gang" opplevde jeg opptil flere såkalte bugs med tjenesten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå