Gå til innhold

Skosålene mine er veldig tynne.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Skosålene mine har jeg trykt ned slik at de er altfor tynne. Noen tips åssen jeg kan fikse det?

 

Du kan for eksempel kjøpe nye, eller dra til en skomaker som kan så på hvilke muligheter du har.

Lenke til kommentar

Tipper man kan velge type såle?

Vet ikke hva jeg skal si da dette var i joggesko , men de var 3 ganger mer dempende en det som var i fra før.

 

Når det kommer til demping i sko generelt så må man alltid ha 2 par sko.

Etter en dag trenger skoene ett døgn på å få tilbake formen igjen så de kan dempe igjen.

 

Med det i bakhodet så vil neppe såler bli dempende i samme grad, men noe mykere burde det bli.

Gikk med converse på lager, fikk vondt i hælene , byttet til joggesko med såle så ble alt bra.

Det er ikke ståltupp på de , men tæra hadde falt av uansett i de harde værneskoa så velger å gamble.

 

Hvorfor tenkte jeg ikke på å putte sålene i værneskoa tro :hmm:

Lenke til kommentar

Kontorstol: Jeg vil anbefale løplaben (?) til deg, bruker selv vernesko dagen lang og fikk såler der ifra som har gjort underverker :)

Google sier Løplabbet? :) Jeg har dessverre ingen slike butikker i nærheten, så det går nok ikke med det første. Jeg jobber heldigvis bare 2-3 dager i uken ved sien av høyskolen. :)

 

Tipper man kan velge type såle?

Vet ikke hva jeg skal si da dette var i joggesko , men de var 3 ganger mer dempende en det som var i fra før.

 

Når det kommer til demping i sko generelt så må man alltid ha 2 par sko.

Etter en dag trenger skoene ett døgn på å få tilbake formen igjen så de kan dempe igjen.

 

Med det i bakhodet så vil neppe såler bli dempende i samme grad, men noe mykere burde det bli.

Gikk med converse på lager, fikk vondt i hælene , byttet til joggesko med såle så ble alt bra.

Det er ikke ståltupp på de , men tæra hadde falt av uansett i de harde værneskoa så velger å gamble.

 

Hvorfor tenkte jeg ikke på å putte sålene i værneskoa tro :hmm:

For ta meg en tur til Intersport og høre hva de sier. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...