maya86 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Hei. Har ei vennine som har problemer med snapchat. Ho får ikke til å spille av noen videoer som ho får tilsendt. Bilder fungerer helt fint. Får bare opp feilmeldinga "beklager denne videoen kan ikke spilles" Tlf ho har er Samsung galaxy pocket. Ho har ikke lasta ned noe ekstra programvare for videoavspilling eller noe sånt for å prøve det. Har den nyeste versjonen av snapchat nå og (virka heller ikke på den gamle versjonen). Virker ikke hverken på forskjellige wifi nettverk, eller på 3G nettverk, så jeg tror ikke problemet har noe med internett tilkoblingen å gjøre. Har prøvd å google rundt, men finner ikke noen løsning. Om noen skulle vite hvordan det kan fikses, forklar gjerne i t-skje format Tusen takk Edit - tidligere hadde ho en iphone 3G og da virker videoene. Ho får også sett videoene på samsungen på historien til folk, men ikke når de blir direkte sendt. Endret 4. mai 2014 av maya86 Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Tipper telefonen rett og slett er for dårlig. Lenke til kommentar
maya86 Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 har tenkt tanken på det ja, men syns bare det var så rart at den spiller av videoene folk legger ut på "Min historie" og ikke de som blir sendt "privat" Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 hørt en del om at man må ha minnekort i for at det skal virke. broren min prøvde dette og da virket noen, men fortsatt ikke alle. han har også en dårlig telefon Lenke til kommentar
maya86 Skrevet 5. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2014 okey takk kanskje det har noe med tlf det kommer fra og? hva slags videokvalitet den tar opp i? så de med høy kvalitet ikke funker, mens de fra en tlf med dårligere kvalitet vil den klare å spille av? Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Den nye snapchaten versjonen støtter bare 4.0 og nyere. Så kan jo ha noe med det og gjøre hvis det er den nye versjonen du mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå