Skyttt Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg har nå spilt Morrowind i litt over en måneds tid, og kommet skikkelig langt. Var på LAN i helga og spilte det litt der og. Etter noen timer med heftige CS-runder, ville jeg spille Morrowind igjen. Men da var alle save-filene mine borte vekk! Hva kan ha skjedd? Mappa "save" finnes, men den er helt tom....Er det noen mulighet til å få redda filene mine? Lenke til kommentar
Megamann Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Søk etter .ess filer på harddisken din, kanskje noen har kødda med deg, eller kanskje noen har vært onde og sletta dem. Savene lagrer seg med de første 8 bokstavene av navnet du gir saven i spillet og fire 0-tall. Feks navnet savenummer9 lagrer seg som savenumm0000.ess i saves mappa di. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Ålbing! Søker på .ess- filer straks jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Håper du finner dem. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 fy faan! HAdde save filene mine på morrowind forsvnnet hadde jeg seriøst begynt å grine. Har sikkert spilt tusen timer :smile: JEg brenner de altid ut på cd, ca en gang i uka. Bare for å være 100% safe. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Fikk tilnærma abstinenser da jeg oppdaga det ja! Helt forferdelig... Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Er hjemme igjen nå. Ingen .ess-filer. Testamente ligger på peishylla... Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hvis du er desperat kan du jo prøve systemgjenoppretting. Du kan miste en del andre dokumenter ol. på det da Ta sikkerhetskopi først!! (det gjorde ikke jeg da jeg brukte systemgjenoppretting sist.... Lenke til kommentar
slash Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Morrowind på lan? eh... huh? Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Morrowind på lan? eh... huh? Spilte litt for meg sjøl ei stund da skjønner du... Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Morrowind på lan? eh... huh? Og der, tvilere, ser dere hvor fett Morrowind er... 8) Og til ære for Skytts avdøde karakter kan vi jo ta en Spørrerunde for å finne ut hvilke karakterer de liker å spille, eller en spesiell favoritt? Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Jess, min stakkars avdøde karakter var en orc. All respekt til orcen skyttt...han var en svært mektig kriger, høy rang i både fighters guild og Imperial Legion... Ett minutts stillhet over hele landet klokka tolv folkens? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Kjøpte morrowind på dagen det kom. prøvde det lit men mista interessen... Etter et halvt år starta jeg opp igjen og har vert hekta siden:D Runna hele morrowind + exp, driver med bloodmoon nå.. Fytti hælvete for et stort spill! jeg prøver å få gjort alle questene som det er mulig men det blir jo aldre tomt!! syyyykt stort spill:D Er foresten en l sytti åtte ps: tastaturet mitt har klikka:: argh shift har låst seg!! level syttiåtte thief som ble fighter etter at jeg hadde maxa thiefen driver med mage nå::: stygge tastaturet!! kan ikke skrive tall!! får bare !"¤#¤% CAPSLOCK VIRKER IKKE bare på bokstavere arhh gidder ikke mere Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Morrowind på lan? eh... huh? Og der, tvilere, ser dere hvor fett Morrowind er... 8) Og til ære for Skytts avdøde karakter kan vi jo ta en Spørrerunde for å finne ut hvilke karakterer de liker å spille, eller en spesiell favoritt? Vanligvis Imperial eller Nord, og så å si alltid Warrior. Høres kanskje ikke noe spennende ut, men det er jo greit det også synes jeg Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har en lvl 14 Nord Warrior, men han er sinnsykt god til å være bare lvl 14. Er noen andre her Guildmaster i Fighters Guild? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har en lvl 14 Nord Warrior, men han er sinnsykt god til å være bare lvl 14. Er noen andre her Guildmaster i Fighters Guild? Jeg er det på savegamen hjemme, men det er det eneste jeg er guildmaster i også. Tøff story det der egentlig, drepe, drepe, drepe Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har en lvl 14 Nord Warrior, men han er sinnsykt god til å være bare lvl 14. Er noen andre her Guildmaster i Fighters Guild? Min nylig avdøde orc var det...savner ham jeg Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg er Arch-Mage i Mage's Guild. Føler med deg, Skytt. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Tror gjerne du forsatt kan gjenopplive din karakter..... jeg antar at filene "bare" er slettet, og at ingen siden har skrevet over området de lå på. du kan nemlig bruke et program, slik som geniale (Ontrack) Easy Recovery og finne frem og gjenopprette filene dine. Dette programmet bruker gjerne over en time (med min 1ghz tok det ca.2timer på 120gb ata100) på å scanne hele disken din for filer den kan gjenopprette. ser du her (hvor filene vanligvis lå), kan du hente dem frem igjen..... filer kan være korrupte, men dersom du ikke har formatert eller gjort store endringer vildet nok gå helt 100 anbefales! (fant selv de gamleste ting, ting som har "overlevd" de enormt mange formateringene mine) lykke til Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Tror gjerne du forsatt kan gjenopplive din karakter..... jeg antar at filene "bare" er slettet, og at ingen siden har skrevet over området de lå på. du kan nemlig bruke et program, slik som geniale (Ontrack) Easy Recovery og finne frem og gjenopprette filene dine. Dette programmet bruker gjerne over en time (med min 1ghz tok det ca.2timer på 120gb ata100) på å scanne hele disken din for filer den kan gjenopprette. får du her (hvor filene vanligvis lå), kan du hente dem frem igjen..... filer kan være korrupte, men dersom du ikke har formatert eller gjort store endringer vildet nok gå helt 100 anbefales! (fant selv de gamleste ting) lykke til Du kan også prøve å sjekke Norton Protected Files hvis du har det. Jeg mistet alle savene mine i et annet spill en gang, og fikk dem opprettet via Norton Protected Recycle Bin. Takk Symantec! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå