Skyttt Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Har nylig gått til anskaffelse av Vietcong. Men det skuffa med en gang jeg starta å spille! Det vil si, jeg starta med kampanjen, og fikk se den inspirerende filmen som starter det hele. Men så kom skuffelsen. I det jeg gikk ut av helikoptret, begynte karakteren min å bevege seg bakover hele tiden. Og han nekter å hverken stoppe eller gå fremover. Jeg har prøvd å starte både tutorialene og quick matchene, men det samme problemet oppstår. Dessuten blinker armene, henda og det som måtte befinne seg i dem. Noen som har hatt samme problemet? Noen tips om hva jeg kan gjøre for å få fiksa dette? Patch eller lignende? Vær så snill og hjelp meg! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Prøv å søke på google etter den nyeste patchen, og installer den, eller prøv å reinstallere spillet eller.no Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 OK, prøver det. Men det er da merkelig at det skal være en såpass omfattende bug på v1.0...noen andre med samme problem? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Har du joystick koblet til eller? Lenke til kommentar
Billy_The_Kid Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 du kan jo prøve å laste ned de nyste driverene til skjermkortet ditt.. konge spill.. skal komme en toer oxo VIETCONG FIRST ALPHA... 31,10,03 Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Nope...ingen joystick. Toer assa? Blir genialt. Enern virker hvertfall konge, hvis det bare hadde funka Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Noen som har peiling på hvor den siste patchen kan lastes ned da? Og fikser den de samme problemene som forrige patchene fiksa, eller må jeg laste ned ALLE patchene som har kommet ut? Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det er nok en patch du må da. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Det er nok en patch du må da. Hehe, jada, har fått med meg det. Men hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Tusen takk. Prøver så snart jeg kommer hjem i ettermiddag! :-) Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 her er den offisielle hjemmesiden til Vietcong, og der finner du det du trenger. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Schmukkt arbeid folkens :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå