esp :v Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hei Jeg har nå brukt ps4en min i 4 måneder og den har funket fint og det har ikke vært noen feil med den. Men nå kan jeg skru på ps4en og da kommer jeg til main menu der det står "Velkommen tilbake til Playstation" Da jeg skal skru på kontrolleren min å koble til vil den ikke koble til selvom jeg har Chargeren i kontrollen. Den bare blinker grått gjentatte ganger. Håper på svar så fort så mulig Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Prøvd å resette kontrolleren? Er en liten knapp bakpå du må trykke inn med noe tynt. Lenke til kommentar
esp :v Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Prøvd å resette kontrolleren? Er en liten knapp bakpå du må trykke inn med noe tynt. Skjedde ikke noe særlig Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Har du prøvd å koble til DS4 til maskinen med en usb kabel? Lenke til kommentar
esp :v Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Har du prøvd å koble til DS4 til maskinen med en usb kabel? Ja, jeg har chargeren i kontrollen mens jeg prøver å få den på Lenke til kommentar
esp :v Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Alt har funket fint, det skjedde helt plutselig Endret 4. mai 2014 av EsbenStrand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå