buffy88 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) jeg har fått dilla på the walking dead og er nettopp ferdig med 1. sesong av the walking dead på ps3 så no har jeg noen spørsmål.. som jeg er sikker på er ganske dumme spørsmål men jeg har aldri gjordt dette før så here it goes! inni coveret ligger det en lapp det står bonus content på..?? noen som kan fortelle meg hva det er?? er det verdt å sjekke ut?? koster det penger?? og hvor finner jeg 400 days?? må det lastes ned?? og koster det penger?? og så lurte jeg litt på sesong 2.. MÅ den lastet ned eller kommer den ut i butikken sånn som første sesong gjorde?? hvis den må lastes ned regner jeg med den koster penger..? men kan jeg da bare spille det på den ps3 jeg har lastet det ned på?? og hva skjer hvis ps3 krasjer mister jeg spillet jeg har lastet ned då eller kan jeg få det tilbake uten å måtte kjøpe det på nytt??? håper noen kan hjelpe meg Endret 4. mai 2014 av buffy88 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 jeg har fått dilla på the walking dead og er nettopp ferdig med 1. sesong av the walking dead på ps3 så no har jeg noen spørsmål.. som jeg er sikker på er ganske dumme spørsmål men jeg har aldri gjordt dette før så here it goes! inni coveret ligger det en lapp det står bonus content på..?? noen som kan fortelle meg hva det er?? er det verdt å sjekke ut?? koster det penger?? Se om du kan skrive inn koden i playstation store. Spurte om det samme selv for et halvt år siden, så personlig synes jeg absolutt ikke dette var et dumt spørsmål Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 5. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2014 jeg har fått dilla på the walking dead og er nettopp ferdig med 1. sesong av the walking dead på ps3 så no har jeg noen spørsmål.. som jeg er sikker på er ganske dumme spørsmål men jeg har aldri gjordt dette før så here it goes! inni coveret ligger det en lapp det står bonus content på..?? noen som kan fortelle meg hva det er?? er det verdt å sjekke ut?? koster det penger?? Se om du kan skrive inn koden i playstation store. Spurte om det samme selv for et halvt år siden, så personlig synes jeg absolutt ikke dette var et dumt spørsmål hehe ok då gjør jeg det takk for svar Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Kommer helt an på hvilken versjon du har kjøpt. 400 Days koster i utgangspunktet penger, men på den ene diskbaserte utgaven er DLC-en inkludert på disken. Du er ikke nødt å spille gjennom den, men den kan ha litt påvirkning på sesong 2. Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 7. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2014 Kommer helt an på hvilken versjon du har kjøpt. 400 Days koster i utgangspunktet penger, men på den ene diskbaserte utgaven er DLC-en inkludert på disken. Du er ikke nødt å spille gjennom den, men den kan ha litt påvirkning på sesong 2. ååå det står game of the year edition på coveret hvis det har noe å si Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Kommer helt an på hvilken versjon du har kjøpt. 400 Days koster i utgangspunktet penger, men på den ene diskbaserte utgaven er DLC-en inkludert på disken. Du er ikke nødt å spille gjennom den, men den kan ha litt påvirkning på sesong 2. ååå det står game of the year edition på coveret hvis det har noe å si Da skal 400 Days være inkludert. Det står også fremme på coveret. Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 7. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2014 Kommer helt an på hvilken versjon du har kjøpt. 400 Days koster i utgangspunktet penger, men på den ene diskbaserte utgaven er DLC-en inkludert på disken. Du er ikke nødt å spille gjennom den, men den kan ha litt påvirkning på sesong 2. ååå det står game of the year edition på coveret hvis det har noe å si Da skal 400 Days være inkludert. Det står også fremme på coveret. ååå hehe jaja då va et problem løst takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå