Obsessed Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Jeg har fått bare 6'ere i engelsk i denne terminen. Men dersom jeg får 5 eller 5+ på engelsktentamen, får jeg 5 som standspunktkarakter? Endret 4. mai 2014 av Obsessed Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Det må du spørre læreren din om, det er ikke noen bestemte regler rundt det. Lenke til kommentar
Obsessed Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Har ingen lærer i faget lenger... Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hvem er det som skal vurdere tentamenen din da? Lenke til kommentar
Obsessed Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Hvem er det som skal vurdere tentamenen din da? Blir vel en annen engelsklærer på studiespes, er ikke helt sikker. Men læreren vi har hatt gjennom hele skoleåret er sykemeldt. Endret 4. mai 2014 av Obsessed Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hvem er det som skal vurdere tentamenen din da? Blir vel en annen engelsklærer på studiespes, er ikke helt sikker. Men læreren vi har hatt gjennom hele skoleåret er sykemeldt. Du får høre med noen av dem da. Kanskje vet noen hvem som skal vurdere din tentamen også. Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Tentamen teller mest, men av egen erfaring så tror jeg du får 6 hvis du får 5+ eller mer på tentamen. Hvis du får 5+ på tentamen, og allikevel får 5 ville jeg klaget. Hvis du får 5 på tentamen, derimot, har de større grunn til å gi deg 5 i standpunkt. Tentamen er(vanligvis) det som teller mest. Lenke til kommentar
Obsessed Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 Tentamen teller mest, men av egen erfaring så tror jeg du får 6 hvis du får 5+ eller mer på tentamen. Hvis du får 5+ på tentamen, og allikevel får 5 ville jeg klaget. Hvis du får 5 på tentamen, derimot, har de større grunn til å gi deg 5 i standpunkt. Tentamen er(vanligvis) det som teller mest. Har jeg krav på vippeprøve hvis jeg får 5? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Tentamen tel mest, fordi standpunktkarakteren skal seie noko om kor godt du kan kompetansemåla iht. læreplanen i faget. Du har ikkje krav på noko vippeprøve, men det er noko læraren sjølv kan velje å gi deg. Endret 6. mai 2014 av Quote Lenke til kommentar
Obsessed Skrevet 16. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2014 Fikk faktisk 6 på tentamen, så jeg stressa over ingenting Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Tentamenskarakter teller omtrent >90%, om du fortsatt skulle lure Lenke til kommentar
Obsessed Skrevet 16. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Gratulerer! Tusen takk! Endret 16. mai 2014 av Obsessed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå