Gå til innhold

Trenger Bios til Hercules 9700 NP


bjaa

Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Jeg har et Hercules 9700NP kort som jeg har prøvd flashet. Dessverre ble det feil flashet, med feil bios så nå trenger jeg en ny en.

 

Er det noen her som kan hjelpe meg? Sende meg en bios til kortet mitt ellernoe?

 

Det hadde hvert flott...det er virkelig krise nå som dere sikkert skjønner...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg tror det blir vanskelig og få tak i orginalen. har sett mange som har spurt etter den, men aldi fått svar.

 

tror du heller skal prøve og flashe litt mer med "andre" bioser, når du først er i gang. det kan jo ikke bli verre.

 

hvilket program bruker du til flashingen? og hva står det i feilmeldingen?

 

brukt PCI skjermkort til å flashe på nytt med.

Lenke til kommentar

Heisann bjaa!

Hvilken bios flashet du med? bruker du atiflash eller flashrom?

Jeg har selv flashet mitt kort (9800) til et pro med bruk av Flashrom og club3D 9800pro bios. Men med Herkules kort ser jeg at folk her har klart og flashe med orginal ATI pro bios, du har sikkert lest guiden om flashing av non pro til pro http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...f68dfdac06cc65d

så finn biosen her http://www.ocfaq.com/softmod/bios.php

Dette fikser seg og det ligger en Herkules 9700pro bios på denne side men et lite tips til deg,Last biosen direkte ned på en diskett og legg inn flashrom og merk den med type bios! gjør dette med flere bioser feks Herkules pro,ati pro med fler.sånn at når du sitter og flasher kan du teste flere til det går.Ps selv hadde jeg dårlig erfaring med Sapphire bios,fikk en del artifacts med den.

Ok få høre hvordan det går

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...