Ziggy Stardust Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Denne uken serverer vi godbiter til både Android, iPhone og Windows Phone.Test: Ukens utvalgte apper Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Er det lov å anbefale en app til syv kroner som lager piskelyd? Lenke til kommentar
einarbarkved Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Er det lov å anbefale en app til syv kroner som lager piskelyd? Les artikkelen (Styr unna denne:) Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Er det lov å anbefale en app til syv kroner som lager piskelyd? Les artikkelen (Styr unna denne:) Ah. Jeg antok at det var ukens anbefalte apper. Vel, burde lest nøyere gjennom. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Atter en gang er eneste anbefaling for WP et spill som var med i månedens spill anbefalinger. For øvrig det eneste til WP i den artikkelen om jeg ikke husker feil. Blant ni til iOS. Og ja, jeg kommer til å bitche om dette til det i det minste gjøres et forsøk på å finne noe som ikke tar utgangspunkt i iOS... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg