Gå til innhold

Påbygg kveldstid - ett år!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal begynne allmenn påbygg kveldstid nå til høsten. Det skal gjennomføres ved siden av fulltidsjobb på ett år. Jeg skal undervises på Bjørknes i Oslo. Er det noen som har erfaring med dette? Stemmer det at det er 20 timer undervisning i uka? Er Bjørknes flinke til å tilpasse undervisningstimene min jobb (slipper å dra tiidlig fra jobb etc.)?

Er veldig spent på det året som kommer meg i møte. Litt redd for å bli utslitt, men jeg er kjempemotivert. Planen videre er å gå på høyskole, elektroingeniør, som et steg opp fra nåværende jobb som elektriker. Kan også bli litt gøy med noe "vanlig" skole etter 4,5 år innenfor elektro :-)

Håper dere kan gi meg en pekepinn på hva jeg skal gjøre i ett år nå.

Takk for svar! :-)

Trikkern med jekketralle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg skal begynne allmenn påbygg kveldstid nå til høsten. Det skal gjennomføres ved siden av fulltidsjobb på ett år. Jeg skal undervises på Bjørknes i Oslo. Er det noen som har erfaring med dette? Stemmer det at det er 20 timer undervisning i uka? Er Bjørknes flinke til å tilpasse undervisningstimene min jobb (slipper å dra tiidlig fra jobb etc.)?

Er veldig spent på det året som kommer meg i møte. Litt redd for å bli utslitt, men jeg er kjempemotivert. Planen videre er å gå på høyskole, elektroingeniør, som et steg opp fra nåværende jobb som elektriker. Kan også bli litt gøy med noe "vanlig" skole etter 4,5 år innenfor elektro :-)

Håper dere kan gi meg en pekepinn på hva jeg skal gjøre i ett år nå.

Takk for svar! :-)

Trikkern med jekketralle.

Gikk der ifjor, og mest sannsynlig i år! -kjempe lærere uten tvil! Men lykke til!

er vel 4 timer historie, 6 timer norsk, 5 timer matte, 4 timer naturfag tror jeg. (hadde alt bortsett fra naturfag iår) Norsk er veldig krevende nå hater jeg det faget men ja, brace yourself!

Lenke til kommentar

Blir sene kvelder skjønner jeg.

Jeg kjenner et par stykker som har gått/prøvd å gå y-veien. De sier det er ganske tungt, og begge anbefaler meg å ta opp (spesiell) studiekompetanse først. Samtidig som jeg slipper å flytte fra der jeg bor nå!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Så innlegget ditt før du slettet det Flandyn, hehe, men ja jeg er klar over at jeg ikke får spesiell studiekompetanse av å gå påbygg. Skal ta R1, R2 og Fys1 ved en senere anledning. Har hørt om forkurset som jeg kan ta, vurderte dette lenge. Jeg fant ut at jeg skal prøve å ta opp generell studiekompetanse ved siden av jobb pga økonomi og lengre erfaring. Så får vi se hvordan det går. Motivasjonen er på topp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...