hanssennord Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Hei godfolk, Lurer på om noen av dere har peiling på hvilket lønnsnivå en dørvakt ligger på? Jeg jobber selv som dørvakt i helgene, har der litt over 200kr timen. Jobber da fra 2200, og har betalt til 0430. Er vi ferdig ryddet til 0400 får jeg uansett betalt til 0430. Bare er litt nysgjerrig på om det er bra eller dårlig betaling Mvh, Hanssennord Lenke til kommentar
K N Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 I flg denne tråden fra 2007, og da mtp økning av lønn i mellomtiden ser det ut som du tjener greit som dørvakt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=850822 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Du tjener bra i forhold til nivået i Stavanger iallefall, de fleste selskapene så har 180,- Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Du tjener bra i forhold til nivået i Stavanger iallefall, de fleste selskapene så har 180,- Med natt og kvelds-tillegg? Høres lavt ut. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Dørvakter på bar/nattklubb har ikke tillegg da det primært er kveld/natt-jobb og ja, er lavt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hei godfolk, Lurer på om noen av dere har peiling på hvilket lønnsnivå en dørvakt ligger på? Jeg jobber selv som dørvakt i helgene, har der litt over 200kr timen. Jobber da fra 2200, og har betalt til 0430. Er vi ferdig ryddet til 0400 får jeg uansett betalt til 0430. Bare er litt nysgjerrig på om det er bra eller dårlig betaling Mvh, Hanssennord Etter klokken 21.00 i helgene har jeg ca 260 kr i timen som vekter. Da er helg -og nattillegg inkludert. Så har du noe å sammenligne med. Lenke til kommentar
HelloGoodbye Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Lite tillegg å hente som ordensvakt som oftest, utenom på helligdager og den slags. Hos oss får vi tillegg om vi er alene på arbeid, om vi har fast turnus på utestedet og på helligdager. Ved ordensvakttjeneste på utested har vi 215 kr timen, 200 kr ved arrangementsikkerhet (da er det gjerne mange timer å hente). Helt greit som en bi-inntekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå