maxmhz Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Hallo! Eg er ikkje sikker på ka eg spoør om egentilig, så derfor bare spør eg i håp om at noen vett ka eg spør om: Eg var på LAN, der såg eg at en fyr hadde en Svart boks som lignet et ADSL-modem (litt høgre) Der var det innganger for Line in, Line out, Mic, volumkontroll, balance og masse annet! Boksen var koblet inn i et PCI-kort og kontakta den var koblet til med, såg ut som en Kontakt på en Skriver... En sånn boks kunne eg tenkt meg...den va j**** RÅ! Vet noen hva denne heiter, og hvor eg får tak i den? *Håper på svar* Lenke til kommentar
BBC Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Et slikt kanskje?: http://www.hardware.no/anbefalinger/lydkort/index.html (bildet nederst på siden). Selges her. _________________ H lp! S m b d st l ll th v w ls fr m m k b rd! [ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-02-18 00:23 ] Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 17. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2002 Yess! Tror det var et SLIKT ja! ÅÅÅ....visst eg får tak i litt peng kvikt skal eg fiffe opp datan så det SUSER Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hmm.. Slike følger med Audigy2 lydkortene. Koster og være kar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå