Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problem med nettverks kort

Anbefalte innlegg

Hallo.

Først og fremst vil jeg si at jeg ikke vet noe om data deler eller lignende.

Så mitt problem er at jeg har kjøpt nytt hovedkort, det samme som det jeg hadde før bare 500kr billigere, gjorde dette fordi jeg klarte å ødelegge det. Problemet oppstod etter det, nettverkskortet funka ikke så jeg fant en side der de sa jeg burde installere en eldre driver fra pcn, men etter jeg gjorde det og prøvde å skrive inn passordet for nettverket så sier det bare at passordet er feil når det er riktig. Grunnen til at jeg installerte en eldre driver er fordi når jeg prøvde å oppdatere driveren så får jeg et problem der det står: Windows kan ikke godkjenne den digitale signaturen for driverne som kreves for denne enheten. En nylig maskinvare- eller programvareendring kan ha installert en fil som er ugyldig signert, eller som er ødelagt, eller det kan finnes ondsinnet programvare fra en ukjent kilde. (Kode 52)

Har ingen anelse om hva som har skjedd, jeg har ikke CD'n til nettverkskortet og har prøvd forskjellige ting i en dag nå så jeg tenkte jeg like så godt kunne se om det hjalp å få hjelp på et forum. Hvis du trenger navn på nettverkskortet eller mere info bare si ifra. :)

Tusen takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, stasjonær. vet ikke om det er et problem med nettverkskortet eller om det er noe annet, men vær gang jeg skriver inn passordet så sier det at det er feil. Kortnavnet er: Linksys WMP600N Wireless-N PCI Adapter with Dual-Band

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...