Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Volvo V50 2010, Samsung Galaxy SIII, USB og Spotify

Anbefalte innlegg

Vel, navnet på tråden sier vel seg selv.

Jeg bare lurer på om det er en eller annen måte jeg kan koble opp min SIII gjennom USB i bilen for så å kunne spille av musikk fra Spotify?
Det går gjennom AUX, det er null problem, men problemet er at da må jeg sitte og trykke på telefonen for å bla gjennom/skifte spor, og det er ikke det glupeste en kan gjøre når bilen er i gang og på veien.

Noen som vet om det er mulig? Er det bare egen musikk på telefonen som fungerer? Eller er dette kun mulig med Apple-produkter, når det gjelder både Spotify og egen musikk?

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bluetooth i bilen?

Får du koblet til med bluetooth så får du meget sannsynlig skiftet til forrige/neste sang i spotify med stereoanlegget og evt. knappene du har på rattet.

Bruker det daglig i min Ford S-max (2011), men i min søsters Ford Kuga (2010 eller 09) får hun bare bruke handsfree. Lyden (musikk/spotify) må hun ta gjennom AUX. Har ikke fått sett på saken selv så det kan jo hende det går likevel.

Lenke til kommentar
  cossiemk1 skrev (På 4.5.2014 den 10.48):

Se på spilleren da, HU-xxx, SC-xxx, med eller uten RTI?

Les tittel på tråden en gang til, vi snakker V50 og ikke V70.

Originalt så er det kun iPod som funker på USB utgangen desverre. Skal du ha mulighet for å styre noe annet gjennom USB så må du kjøpe og installere GROM adapter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...