Harald Gjerholm Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Kveld ved fjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Spesielt og flott bilete Harald. Magnar Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 Mange takk. Jeg leser for mye foto blader og får en del ville ideer. Jeg er ikke redd for å eksperimentere litt. Veldig enkelt - bare å bevege kameraet vertikalt når utløseren trykkes. Ymse etterbehandling må til. God helg Lenke til kommentar
nutini Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hei Harald. Det er spennende å eksperimentere litt. Her har du fått fram et abstrakt og kunstnerisk uttrykk som jeg synes ble severdig. Arvid. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Mange takk Nutini. Bare et spett forsøk dette. Jeg ser på Flickr at det er en del som driver med dette med fine resultater. Mvh Harald G. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Ble bra dette, kan minne noe om vann maleri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg