E3 IceJJFish Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Hei, jeg var inne på biosen her om dagen, men jeg klarte å skru på Windows features, da fikk jeg ikke lenger signal til skjermen, det står bare (hdmi No signal). Vet noen hva jeg kan Gjøre? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) Vet ikke helt hva du mener med windows features ... Og du gir oss ikke mye å gå på med førsteposten din. Kan det tenkes at du har byttet fra skjermkort til integrert grafikk (hvis du har begge deler da). I så fall kan du vel flytte signalkabelen fra skjermkortet til hovedkortet. Prøvd det? Alternativt kan du Clear CMOS (Reset BIOS). Endret 3. mai 2014 av Kyrre S. Lenke til kommentar
E3 IceJJFish Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 Hvordan kan jeg resete BIOS når jeg ikke får gjort noe, Jeg får ikke noe bildet på skjermen Du skjønner nok sikkert att jeg ikke er så veldig flink på pcer Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Hvis du kan poste nøyaktig hvilket hovedkort du har så skal vi ordne det Du har nok enten en knapp bak på IO-panelet, eller så gjør du det old-school vba jumperen. Lenke til kommentar
E3 IceJJFish Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 msi z87-g45 gaming socket-1150 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) Du har en liten knapp på IO panelet du kan bruke. Denne står mellom PS2/USB og COAX/Optisk. Husk å gå inn i BIOS etter reset for å sette tilbake valg du har gjort i BIOS Endret 3. mai 2014 av Kyrre S. Lenke til kommentar
E3 IceJJFish Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 Det hjalp dessverre ikke Lenke til kommentar
E3 IceJJFish Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 Jo, det jeg mener med windows features er att når jeg var inne på motherboardet til MSI så klarte jeg å trykke på on på Windows configuration Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Windows 8 Feature [Disabled] Enables the supports for Windows 8 or disables for other operating systems. Before enabling this item, make sure all installed devices & utilities (hardware & software) should meet the Windows 8 requirements. [Enabled] The system will switch to UEFI mode to meet the Windows 8 requirement. [Disabled] Disables this function. Er det dette du tenker på? Default her skal være Disabled da, så merkelig hvis ikke reset av BIOS fungerer.. Sikker på at du gjorde det riktig? Holdt inne knappen lenge nok? Lenke til kommentar
E3 IceJJFish Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 Hmm, det sto jeg skulle holde det inne i 8 sekunder å jeg gjorde det da 5 sekunder* Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Prøv jumperen like over det nederste PCIe sporet. Sjekk manualen din hvis du ikke finner det. Lenke til kommentar
E3 IceJJFish Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 Jeg tror jeg har funnet den, men det er jo nesten to "tagger" på den Lenke til kommentar
E3 IceJJFish Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 Kan jeg sende deg et bilde , så kan du tegne inn hvor knappen er på paint eller noe? Hvor er knappen på det her bildet Lenke til kommentar
E3 IceJJFish Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 Er det der det står JBAT 1 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Hva med å bare vippe ut batteriet og vente litt..? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Det er JBAT1 ja. Du fikk vel en jumper med hovedkortet som må på der noen sekunder .. Eller som Mr D sier .. Lenke til kommentar
E3 IceJJFish Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Hvordan kan jeg få trykke ned den cmos ? Lenke til kommentar
E3 IceJJFish Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Det gikk dessverre ikke å ta ut å inn batteriet heller Lenke til kommentar
E3 IceJJFish Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg fikk det faktisk til nå, tusen hjertelig takk alle sammen Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Kan du si hva du har gjort? Var det en reset av BIOS som gjorde trikset, men du fikk det bare ikke til i begynnelsen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå