Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente fra tinder sier hun vil pule.. Troverdig?


Anbefalte innlegg

Jeg fikk match med en jente på tinder her for noen dager siden, men hadde ikke rukket å prate så mye med henne. Jeg sendte først noen meldinger mens hun ikke var innpå, og senere hadde hun svart mens jeg ikke var innpå osv, slik at det ble veldig treg kommunikasjon.

Det var mest sånne "hei, hvem er du for en da?" type meldinger.

 

Men nå i natt rundt 3-4 tiden mens jeg drev og swipet gjennom nye profiler, kom hun innpå og sendte meg en melding slik at vi fikk pratet med henne på direkten. Etter hvert begynte hun å hinte til at hun ville knulle. Jeg synes det ble jævlig kleint siden jeg ikke var forberedt på å få en slik forespørsel i det hele tatt.

 

Jeg var ikke helt sikker på hva jeg skulle svare, for jeg registrerte meg egentlig på tinder helst for å bare se om det var noen fra området som ville chatte litt når de kjedet seg, men ville også være åpen for å kunne treffes utenom tinder hvis tonen var bra (ikke med hensikt i å ha sex, men bare for å finne på noe og å bli kjent).

 

Så etter hvert sluttet jeg å svare. Jeg hadde uansett drukket 2 øl, så hadde ikke hatt mulighet til å komme meg av sted uansett. Dessuten var jeg veldig skeptisk til om dette var ekte eller bare tull.

 

Men jeg skal innrømme at jeg angrer litt og er litt keen nå, for det er jo ikke hver dag at sjansen byr seg. ;) Hvor ofte skjer det at jenter tar initiativ til å spørre om sex på den måten, nesten uten å ha pratet om noe som helst på forhånd? Hvor troverdig virker det? Nå skal det sies at hun bare hadde et profilbilde, og var ganske chubby. Hun er ikke blant de første alle guttungene vil flokke seg rundt, men hun var heller ikke direkte ekkel eller stygg. Hadde klart det uten bind for øynene. Hadde hun vært rålekker så hadde jeg nok luktet lunten med en gang, for da hadde hun vel hatt mer å velge blant, men det kan jo være hun her er ærlig og bare vil ha seg litt mannekos?

 

Hva tror dere? Kan det bli pulings utav dette, eller vil jeg bare ende opp ranet og lemlestet i en grøft?



Anonymous poster hash: d9da8...9e1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok en troverdig forespørsel.

 

Gitt valget mellom å dra på byen og bli sjekket opp av mange fulle menn som de ikke har lyst på, vs å avtale noe halvveis med en fra tinder som de liker, så velger mange jenter det sistnevnte. Hvorfor? På tinder kan samtalen gå slik at begge skjønner at sex kan skje, mao stor sannsynlig for å pule. Går hun på byen kan det hende hun ikke blir sjekket opp en gang. Kanskje fyren er for full til å gjøre noe brukbart.

 

Jenter vil faktisk ha et tilfeldig knull en gang i blant. Og når de først vil det, så vil de være ganske sikre på å bli penetrert av en pikk. Walk of shame blir det uansett, men hun har i alle fall fått pikk. Derfor kan det være en fordel å ha en delvis seksuell sjekkestil på byen og på nett.

 

Når samtalen styres i retning av seksualiserte meldinger er det spesielt viktig å være kjapt ute. Tiltrekning har veldig ofte en "best før-dato", man må smi mens jernet er varmt, gripe sjansen når den først er der etc (nå holder det med slike uttrykk for min del).

 

 

Fikk selv en sånn melding i går kveld, "Nach hos deg? :)" Dessverre lå jeg og sov og så derfor ikke meldingen før dagen etter. Jeg er ganske sikker på at jeg hadde fått brukt pikken min om jeg var våken og svarte henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hun sendte flere meldinger idag, og skrev blant annet "Kanskje jeg kommer og besøker deg i kveld ;) ", men fikk ikke svart før rundt en time senere, og da var hun logget av igjen. Jeg svarte bare "Hehe :)" og så gikk det litt over på et annet tema, så det spørs om ikke sjansen er gått, for jeg har vel ikke vært så flink til å respondere positivt, og har nok derfor gitt litt uttrykk for å ikke være så interessert. Har heller ikke pratet på direkten med henne i dag.

 

Grunnen var vel at jeg var litt stresset med tanke på at jeg ikke var helt sikker på hva hun ville med dette, eller om hun bare tullet. Ville jo ikke fremstå som en innbilsk idiot heller, så derfor ble vel alt litt urutinert besvart av meg. Hadde vært enklere hvis hun ikke hadde nevnt sex, men at vi bare hadde truffet hverandre og funnet tonen utover kvelden. Hun har ikke fjernet meg fra tinder, så muligheten er vel kanskje fortsatt til stede, men da må vel jeg ta initiativet.

 

Uansett hva som skjer så ble jeg ihvertfall en erfaring rikere :)



Anonymous poster hash: d9da8...9e1
Lenke til kommentar

Jeg har møtt jenter over nettet som rimelig rett fram sa at de ville ha sex. Jeg har besøkt og fått besøk med sex som formål, ble faktisk et kortere forhold av ene greia.

Når det gjelder å være forsiktig... Har du opplagt grei tilgang på penger kan slike greier utgjøre en liten risiko, men er du student eller av andre grunner ikke har flust med cash så bør du være rimelig trygg. Skulle jeg havne i en situasjon med grunn for tvil vil jeg i alle fall ta visse forhndsregler, enkle ting som å ta en titt i kikkehullet før jeg åpner og sånt. Dog, generelt sett er det vel mest på film det skjer videre skumle ting. En ting forresten, jeg bruker alltid mine egne kondomer!

Lenke til kommentar

Tror nok det at skepsisen veier tyngre enn trangen for å få seg fitte i denne omgang. Jeg er skeptisk til det at hun bare har ett bilde og begynte å vri samtalen over på sex med en gang.

Logaritmemannen har noen gode poeng, men det kan like gjerne være noen guttunger eller kompiser som leker seg, og da gidder jeg ikke. Da måtte hun ha gjort profilen sin mer troverdig, eller gitt meg snapen hennes og vist seg mer frem.

Jeg skrev på profilen min hva jeg jobbet med, er et passe bra betalt yrke, men tviler på at jeg hadde fått mafiaen på dør av den grunn. Dårlig ide tror du?

Har egne kondomer liggende, aldri godt å si om noen kan ha punktert de på forhånd for å bruke deg til sæddonor og barnebidragsyter. Det er vel uansett vi som må vite hvilken størrelse som passer, og de blå RFSU-kondomene blir for trang for meg, *bare for å få poengtert det*



Anonymous poster hash: d9da8...9e1
Lenke til kommentar

Åh HERREGUD gutter.

 

Er dere seriøse nå? Dere er what, 19år?! Tror dere VIRKELIG at det er SÅ stor sjanse for å møte på en av de YDERST FÅ damene som er skikkelig huga på å få unge? De få som holder på sånn er LANGT over deres aldersgruppe og i panikkalderen.

Det what 1 av 900 som tar i bruk slike metoder? Færre?

Dere oppfører dere som om dere er fritt vilt og at det er meget stor sjanse for å treffe på slike. Og at da er livene deres ødelagt ja! De horene der tenker bare på en ting!!

"Punktere kondomet" må være det dummeste jeg har lest hitill. Den hviler på en delt førsteplass med forumtrollet som liksom hadde sprøytet opp jizz fra magen med en liten sprøyte og inseminert seg selv med den. Og gutta trodde på det. "For det er mange som gjør sånt da! Jeg kjenner en som kjenner en som kjenner ei!"

Det er bare på Hotell Cæsar damene gjør sånt. Selv om dere er unge og uerfarne så tro for guds skyld ikke på alt dere hører av guttehistorier.

Dere er voldsomme til å dikte opp å smøre på.

 

Det er større sjanse for at jeg blir gjengvoldtatt, slicet opp og drept av en Tinderdate og kompisene hans enn at dere kommer over den ENE nittenåringen i Norge som har så lyst på barnebidrag og til å "ødelegge livene deres" at hun tyr til ekstreme midler. men jeg går da ikke rundt med voldsalarm, pepperspray og metallballtre forde?!

Vet dere hvor små odds det er for at en dame blir gravid? Du har ett slingremonn på noen få dager, og som oftes er svømmer'ne deres for dårlige til å greie noe som helst anyway! Bruker dere gummi attpåtill evt hun bruker p-piller er dere stort sett safe. (Og nei, det er ikke mange damer som ljuger om at de har tatt pillene sine for å lure seg til å bli gravid med noen de knapt kjenner)

 

Det dere skal være redde for er kjønnssykdommer. For det kan disse jentene ha uten å være klar over det selv. Det er langt mer sannsynlig! Det samme gjelder forøvrig dere. Så for guds skyld bruk gummi. Men slutt å spre piss om at "det er så mange damer som flyr rundt etter sæddonor at man vet aldri!"

Det er denne tankengangen som gjør at dere må på Tinder for å finne noen som vil ligge med dere i utgangspunktet... Bli litt voksne. Det er ingen som vil ha dere som barnefedre noe mer enn dere vil bli fedre selv..

 

Til topic, TS skjønner du blir skeptisk når hun bare har ett bilde. Sett om du finner henne på Face? Kan være 11 åringer på ferde.

Selv dropper jeg alltid kiser med bare ett bilde, eller bare bilde av trynet. Mange av dere er alt for flinke til å vinkle bildene riktig. Jeg har sett mye rart for å si det sånn! Kanskje du finner noe om du gjør litt research?:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Åh HERREGUD gutter.

 

Er dere seriøse nå? Dere er what, 19år?! Tror dere VIRKELIG at det er SÅ stor sjanse for å møte på en av de YDERST FÅ damene som er skikkelig huga på å få unge? De få som holder på sånn er LANGT over deres aldersgruppe og i panikkalderen.

Det what 1 av 900 som tar i bruk slike metoder? Færre?

Dere oppfører dere som om dere er fritt vilt og at det er meget stor sjanse for å treffe på slike. Og at da er livene deres ødelagt ja! De horene der tenker bare på en ting!!

"Punktere kondomet" må være det dummeste jeg har lest hitill. Den hviler på en delt førsteplass med forumtrollet som liksom hadde sprøytet opp jizz fra magen med en liten sprøyte og inseminert seg selv med den. Og gutta trodde på det. "For det er mange som gjør sånt da! Jeg kjenner en som kjenner en som kjenner ei!"

Det er bare på Hotell Cæsar damene gjør sånt. Selv om dere er unge og uerfarne så tro for guds skyld ikke på alt dere hører av guttehistorier.

Dere er voldsomme til å dikte opp å smøre på.

 

Det er større sjanse for at jeg blir gjengvoldtatt, slicet opp og drept av en Tinderdate og kompisene hans enn at dere kommer over den ENE nittenåringen i Norge som har så lyst på barnebidrag og til å "ødelegge livene deres" at hun tyr til ekstreme midler. men jeg går da ikke rundt med voldsalarm, pepperspray og metallballtre forde?!

Vet dere hvor små odds det er for at en dame blir gravid? Du har ett slingremonn på noen få dager, og som oftes er svømmer'ne deres for dårlige til å greie noe som helst anyway! Bruker dere gummi attpåtill evt hun bruker p-piller er dere stort sett safe. (Og nei, det er ikke mange damer som ljuger om at de har tatt pillene sine for å lure seg til å bli gravid med noen de knapt kjenner)

 

Det dere skal være redde for er kjønnssykdommer. For det kan disse jentene ha uten å være klar over det selv. Det er langt mer sannsynlig! Det samme gjelder forøvrig dere. Så for guds skyld bruk gummi. Men slutt å spre piss om at "det er så mange damer som flyr rundt etter sæddonor at man vet aldri!"

Det er denne tankengangen som gjør at dere må på Tinder for å finne noen som vil ligge med dere i utgangspunktet... Bli litt voksne. Det er ingen som vil ha dere som barnefedre noe mer enn dere vil bli fedre selv..

 

Til topic, TS skjønner du blir skeptisk når hun bare har ett bilde. Sett om du finner henne på Face? Kan være 11 åringer på ferde.

Selv dropper jeg alltid kiser med bare ett bilde, eller bare bilde av trynet. Mange av dere er alt for flinke til å vinkle bildene riktig. Jeg har sett mye rart for å si det sånn! Kanskje du finner noe om du gjør litt research? :)

 

 

Jeg tror nok det er flere enn 1 av 900 jenter som holder på med slikt. Man har enten dem i panikkalderen som du beskriver, men også de yngre jentene i 20-årene som er arbeidssky og vil slippe å gjøre så mye i livet. Da får de et eller annet lettlurt mannfolk til å smelle på dem en unge slik at de kan få litt ytelser fra NAV og et tilfeldig offer av et mannfolk som de slipper å ha noe stort med å gjøre, uten at jeg kjenner så veldig til hvilke ytelser man får. Jeg kjenner selv til tilfeller av gutter/menn som har blitt lurt i begge disse aldersgruppene, så jeg vet at det forekommer.

 

Jeg går ikke bokstavelig talt rundt og er redd for at et kvinnfolk skal ta med seg et punktert kondom til akten altså, det var å ta litt i :) . Men hvis jeg har mitt eget vet jeg at det passer og at det har blitt oppbevart skikkelig, og at det ikke har ligget i sollys eller i en trang lomme for å bli sprøtt eller gnages i stykker.

 

Dessuten er det jo slik at når uhellet først er ute og kondomet sprekker, glir av eller viser seg å ikke ha virket, så har ikke vi mannfolk noe vi skulle ha sagt, og vi får derfor noen problemstillinger å tenke over som dere ikke har. Jeg synes derfor vi skal ha lov til å ta noen forholdsregler uten å bli sett på som paranoide. :) Jeg forstår og respekterer at det er deres kropp og ikke er bare bare å ta abort eller angrepille heller, så dere får jo så absolutt noen problemstillinger dere også. Poenget jeg vil frem til er at valget i slike tilfeller ligger helt og holdent på hva dere ønsker og at vi ikke har noen rettigheter. Det eneste vi kan gjøre er å forhindre at det skjer i utgangspunktet.

 

Jeg tar problemet med kjønnssykdommer seriøst, og ved tilfeldig sex utenom forhold kommer jeg nok alltid til å bruke kondom. Da hjelper det ikke hvor mye latexallergi hun har eller hvor mye annen prevensjon hun bruker. Ubeskyttet sex kan man ha når man er i et fast og eksklusivt forhold og begge er testet. Men det er da vel ingen som går rundt og smitter folk med vilje. Det å lyve om prevensjon derimot kan skje, og derfor er det mest aktuelt å diskutere.

 

Jeg har prøvd å finne henne på facebook, men finner hun ikke der. Det er derfor jeg er litt skeptisk. I følge tinder er hun bare 5km fra meg. En dag da jeg var på besøk hos noen jeg kjente og startet tinder, var hun bare 1km i fra. Jeg tenker derfor at hun burde ha poppet opp tidlig i søket på FB siden jeg kjenner litt folk fra området, og det ikke er et så alt for tettbygd strøk.

 

Anonymous poster hash: d9da8...9e1

Lenke til kommentar

Tenk litt igjennom hva du sier når du hevder at det finnes kvinner som får unger for å slippe å ha noe å gjøre.

 

Når du får unger har du faktisk henda fulle 24/7 og må opp om så klokka 5 om morran og de må være der for barna for resten av sin levetid - spesielt hvis barnefaren ikke ønsker noe med barnet. Tror du virkelig disse kvinnene får mye fra NAV, eller at de får mye støtte fra fedrene? (Her er det jo seff en prosentregel inne i bildet men for svært mange vil det ikke være rare greine å rutte med)
Jeg tror faktisk de fleste hadde foretrukket en 8-4 jobb. :)

 

Jeg vet det er lett å konkludere å si at kvinnene tenker sånn, men stopp litt opp og hør på det du sier. Hvordan i all verden kan noen få dette til å stemme? "Jeg gidder ikke jobbe så jeg får ett barn i stedet".

Det er desverre slik at folk snakker stygt om hverandre og rakker ned på hverandre, og når uhellet først er ute så er det fort gjort å hetse og si at "hun gjør det bare for å slippe å jobbe!" "Hun ville bare ha en unge!" osv osv. Spesielt forsmådde menn i full panikk har fort for å lire av seg "Dette gjorde hun med vilje!!"
Det er nok flere som sprer kjønnssykdommer med viten og vilje, enn som smeller seg på tjukka med hensikt med fremmede.

 

Ikke hør på alt de kompisene dine sier hele tiden. Dere gutter er som oss jenter. Dere pynter på og ljuger om alt mulig for å gjøre historiene mer rystende og spennende. ;)

Lenke til kommentar

Nå er det jo ikke sånn at jeg går rundt og mistenker akkurat hun her for å ville bruke meg som sæddonor, det var jo bare noe som kom opp i en overdrevet sidesetning i forbindelse med det å ha egne kondomer. Vi vet bare at slike feller finnes, og at en av de store tabbene man kan gjøre i livet er å smelle en jente på tjukken ved et tilfeldig knull, og at man ikke har noen rettigheter hvis uhellet er ute. Derfor blir det en sånn guttegreie å overdrive og snakke om jenter som lyver om prevensjon og punkterer kondomer på den måten, men det er jo ikke alt som er ment helt bokstavelig likevel :)

Uansett, for min del er det ikke verre enn at jeg har egne kondomer liggende som jeg vet at ikke har vært en runde i vaskemaskinen, tørketrommelen, en tur på månen, og en tur på bunnen av havet før den rulles på pikken. Det blir mitt ansvar å passe på. Utenom det å kappe sædlederne eller avstå fra sex, er jo dette det eneste vi selv kan gjøre for å forebygge uønskede barn. Er uhellet likevel ute, så står avgjørelsen helt og holdent på dere jenter.

Jeg har ingen ønske om å få barn på dette tidspunktet, og ikke sammen med en tilfeldig jente. Men dersom det skulle skje så går livet videre likevel. Det ville ikke vært fullstendig krise, så det er en risiko jeg kan ta.

Hva som er jenters drivkraft til å få barn vet jeg ikke, men det sies at det å leve på bidrag er en av de. Det å oppdra et menneske er nok mer krevende enn å oppdra et dyr, det er det ikke tvil om. Men det er vel dem som ser på det å være hjemme med en unge som et bedre eller mindre skremmende alternativ til å gå i arbeid? Det er nok av unge alenemødre der ute, uten at jeg har satt meg selv så voldsomt inn i hvordan alle disse endte opp med barn.



Anonymous poster hash: d9da8...9e1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...