Nickless Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) Skuffet og frustrert, men hvis City slår Everton så kommer jeg til å bli happy igjen. Ja, begynner å bli ille når man håper på at ting skal gå veien for den andre siden av byen. Men jeg er enig, håper på City nå! Endret 3. mai 2014 av Nickless Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Oppsummering på Fotballkveld England fikk det til å se ut som om vi var det beste laget og at vi hadde masse gode sjanser som vi stort sett satt utenfor buret. Men Sunderland spilte med livet som innsats i egen 16-meter. Hvordan høres min oppsummering ut ift det dere som så hele kampen tenker? Virket som vi igjen skapte flere gode sjanser (dog ikke på mål) enn det laget gjorde under Moyes...? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Vel, det var nærmere å stå 0-2 enn 1-1. Vi hadde vel et par sjanser mot slutten, men det samme hadde Sunderland, så nei, jeg vil ikke si vi var det beste laget. Joda, vi hadde ballen mest, men det har sjelden veldig mye å si når vi ikke klarer å bruke ballen til noe fornuftig. Vi hadde nok en litt mer offensiv innstilling enn under Moyes, men problemet var jo at midtbanen leverte årsverste prestasjon, sammen med to vinger som ikke er gode nok til å skape noe mer enn tilfeldige innlegg. Mata blir ubrukelig uten likesinnede spillere rundt seg, og Chicarito klarte heller ikke å skape noe. Generelt sett et fortjent tap. Skryt til Sunderland også, som har fått 7 poeng på Old Trafford, Stamford Bridge og Etihad, over 3 uker. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå