Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Sunderland

Jakobk

Anbefalte innlegg

Selv om jeg er sint og forbannet, kjenner jeg at det også er en følelse av glede inni meg. Det er helt utrolig at de regjerende seriemestrene kan spille så jævli dårlig. Jeg er helt sjokkert. I tillegg så har byttene til Giggs vært ræv og startoppstillingen burde kanskje vært anderledes også - men heeei, hva vet egentlig jeg. Grunnen til glede er i hvertfall:

1) Vi slipper EL, noe som kan hjelpe neste trener masse pga. tiden vi får på treningsfeltet og mindre belastning.

2) Det er ikke bare Davis Moyes feil. Jeg har syntes synd på mannen de siste ukene og dette hjelper litt på tenker jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol @ Utd. Men ja, lagoppstillingen i dag..

men akkurat med denne Sunderland-seieren må man jo se på hva Sunderland har prestert de siste 2 ukene. Vinne på Etihad om ikke den supertabben av Mannone hadde skjedd, vinne på fuckings stamford bridge, første gangen Mourinho har tapt der i PL, banke Cardiff 4-0.

Vidic - fuck off med de taklingene der da.

Neh, det er troppen som har bestemt seg for å drite i alt. Giggs hjalp bare til med et elendig laguttak og bytter! Grættis til Sunderland som fikk sikret PL nå :)

Norwich kan vel fortsatt gå forbi?

Ja, med kamper mot Chelsea borte og Arsenal hjemme ;)

LOL de Gea!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...