Espp Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Selv om jeg er sint og forbannet, kjenner jeg at det også er en følelse av glede inni meg. Det er helt utrolig at de regjerende seriemestrene kan spille så jævli dårlig. Jeg er helt sjokkert. I tillegg så har byttene til Giggs vært ræv og startoppstillingen burde kanskje vært anderledes også - men heeei, hva vet egentlig jeg. Grunnen til glede er i hvertfall: 1) Vi slipper EL, noe som kan hjelpe neste trener masse pga. tiden vi får på treningsfeltet og mindre belastning. 2) Det er ikke bare Davis Moyes feil. Jeg har syntes synd på mannen de siste ukene og dette hjelper litt på tenker jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Jeg har sett mange skandaløse prestasjoner fra spillerne i år, men det Fletcher har prestert i dag har bare toppet kaka. Gud for en ræva spiller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Jeg har sett mange skandaløse prestasjoner fra spillerne i år, men det Fletcher har prestert i dag har bare toppet kaka. Gud for en ræva spiller. Fuckin WORD. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Ræva midtstoppere. Det er jo fritt fram å skyte. . Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Sunderland får gjøre som de vil, press på ballfører og kollektivt press er totalt fraværende. Har Moyes hvisket noen ord i øret til nuværende manager? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Neh, det er troppen som har bestemt seg for å drite i alt. Giggs hjalp bare til med et elendig laguttak og bytter! Grættis til Sunderland som fikk sikret PL nå Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Giggs var jo med på teamet til Moyes. Så.... Gnisten vi såg fra Norwich kampen er hvertfall forsvunnet som morgenduggen klokka 14.00. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Neh, det er troppen som har bestemt seg for å drite i alt. Giggs hjalp bare til med et elendig laguttak og bytter! Grættis til Sunderland som fikk sikret PL nå Norwich kan vel fortsatt gå forbi? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Lol @ Utd. Men ja, lagoppstillingen i dag.. men akkurat med denne Sunderland-seieren må man jo se på hva Sunderland har prestert de siste 2 ukene. Vinne på Etihad om ikke den supertabben av Mannone hadde skjedd, vinne på fuckings stamford bridge, første gangen Mourinho har tapt der i PL, banke Cardiff 4-0. Vidic - fuck off med de taklingene der da. Neh, det er troppen som har bestemt seg for å drite i alt. Giggs hjalp bare til med et elendig laguttak og bytter! Grættis til Sunderland som fikk sikret PL nå Norwich kan vel fortsatt gå forbi? Ja, med kamper mot Chelsea borte og Arsenal hjemme LOL de Gea! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Hehe, så flaut Neh. Sesongen er flau, ikke dette tapet. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) Da røk mer eller mindre Europa-spill neste sesong...Gjør ikke noe det! Endret 3. mai 2014 av Nickless Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 I ettertid får en jo si seg veldig fornøyd med at Liverpool klarte å vinne mot Sunderland på Anfield. Men for en fæl kamp av Man U. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Hehe, så flaut Neh. Sesongen er flau, ikke dette tapet. Så sant. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Gleder meg til van Gaal kommer inn og setter gutta litt på plass. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Synd med at han ikke kommer før etter VM i Brasil da.. men men Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Skuffet og frustrert, men hvis City slår Everton så kommer jeg til å bli happy igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå