asad Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Sitter nå og hører på DMX , damien 1, 2 og 3. SÅ lurer jeg på en ting...er det DMX som er "shorty", det vil si den andre personen som er med på sangen, eller er det to forskjellige personer? Finner det ikke ut noe sted.... er det noen der ute som vet det? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Damien er djevelen. Ihvertfall i 3'rn. Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Har han fått med seg selveste satan på sangen? Hva mener du? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 hva prøver du egentlig å finne ut? er det noe du ikke finner på google? Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 hva prøver du egentlig å finne ut?er det noe du ikke finner på google? Tydelighvis finner jeg det ikke på Google, derfor spør jeg her. Hva jeg prøver å finne ut? Les spørsmålet mitt. Har du ikke en noe fornuftig å si, ikke si noe. Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Ingen? STFW 8) Du lurer på det samme? jeg har nemlig vedda med en kompis 50 spenn på at det er DMX som synger begge "rollene", sier jeg. hmmm.... Forresten, hva står STFW for? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 det er DMX ja .. han er en ekte artist .. han bruker ikke noe mixebord eller no til å fikse på stemmen .. han gjør det selv .. det er bedre sånn .. litt latterlig stemme .. men Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 det er DMX ja .. han er en ekte artist .. han bruker ikke noe mixebord eller no til å fikse på stemmen .. han gjør det selv .. det er bedre sånn .. litt latterlig stemme .. men Sorry at jeg var litt frekk istad. Men jeg og kompisen min "disskuterte" om saken i en time, og jeg var litt småirritert Takker for svaret! Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 syns stemma til damien er sær på en kul måte, for øvrig eneste rap sangen jeg liker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå