Mean69 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Tenker mer på fra Hong Kong og slik? Noen som har noen sider hvor man kan få tak i billige PS4 spill? Evt finnes det noe bruktmared på nett for spill?!? Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Ebay eller amazon. men du får helt sikkert noe kopi greier.. bestiller meste parten av spilla mine fra England:) anbefaler deg og bestille spill som koster under 200kr totalt, så slipper du toll og moms. da blir spilla mye billigere. Lenke til kommentar
Mean69 Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 Ebay eller amazon. men du får helt sikkert noe kopi greier.. bestiller meste parten av spilla mine fra England:) anbefaler deg og bestille spill som koster under 200kr totalt, så slipper du toll og moms. da blir spilla mye billigere. Finner ingen spill som går under "200" lappen jeg Lenke til kommentar
Mean69 Skrevet 7. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2014 Altså biip.no er en ganske kjent sak. Ikke noe billig ps4 spill der heller. Blir toll og gebyr over 200kr Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 sender deg en PM Vil gjerne ha en PM jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå