Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Noen som kunne lest gjennom oppgaven min?

Anbefalte innlegg

Jeg har skriver en bachelor oppgave i historie og lurte på om noen kunne se gjennom den enten for skrive feil eller om den er grei. Jeg har et problem det er slik at læreren sier jeg skal argumentere for noen saker som førte til problemstillingen men samtidig ikke skrive det jeg mener, jeg skal skrive hva andre forfattere har skrevet og skrive han hevder det og han det blir ikke det jevla kjedelig å skrive en hel bachlor der det står dette hevder han og dat men setter pris på om noen kunne sett på den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kunne godt tenke meg å ta en titt, men jeg får muligens ikke sett så ekstremt nøye på det før onsdagen pga eksamener og slikt. Jeg skal starte på bachelor i historie selv til høsten, så det hadde vært veldig interessant for min del. Jeg kan i det minste hjelpe litt til med korrekturlesing og slikt. :)

Lenke til kommentar

Jeg kunne godt tenke meg å ta en titt, men jeg får muligens ikke sett så ekstremt nøye på det før onsdagen pga eksamener og slikt. Jeg skal starte på bachelor i historie selv til høsten, så det hadde vært veldig interessant for min del. Jeg kan i det minste hjelpe litt til med korrekturlesing og slikt. :)

skal leveres i løpet av mandag, da får du ikke sett på det hvis du har mye å gjøre.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...