eos600ja Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Hei Er det noen som får port fowarding til å virke med telenor sin 4g router DWR-956? Har satt opp dynamisk DNS ved å sette APN (Access Point Name) til "internet.public" istedet for "telenor.mbb". Virker som om IP tilgjengelig fra utsiden da stemmer bra overens med det routeren rapporterer. I tillegg har jeg laget egne applikasjonsprofiler tilpasset port-nummerne som skal brukes. I mitt tilfelle ønsker jeg tilgang til port 5000 (Synology NAS). Så langt alt vel. Dessverre sliter jeg med å sette opp selve "port forwarding"-funksjonen. Jeg legger inn ønsket applikasjonsprofil samt intern IP-adresse til NAS og trykker på lagre. Tilsynelatende er alt vel, men når jeg så tar en "reboot" av router er "port-forwarding" innstillingene borte, mens innstillingene til applikasjonsprofiler fremdeles er lagret. Får uansett ikke tilgang til Synology disk fra utsiden hverken før eller etter reboot. Er det noen som har lykkes med dette? Synes det er rart innstillingene ikke blir lagret etter reboot, så det kan jo være en bug i routeren, men det virker nesten usannsynlig. Lenke til kommentar
Fillefant Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Hei, Jeg skal også til med port forwarding på overnevnte router. Er det noen som har funnet ut av dette? Portene jeg skal åpne er TCP ports 80, 443, 6112 and port 6600. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå