Reisndyr Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Har bestilt meg en 120gb wester digital s-ata harddisk, med mitt abit nf7-s Jeg lurer på hva som kan være galt. Jeg har prøvd og innstalere windows xp og s-ata raid driverene som følger med hovedkortet. Men det virker forsatt ikke! Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg ut av dette. ::Litt synd at en pc til 10000kr ikke kan brukes fordi jeg ikke får til med harrdisken :: Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Har bestilt meg en 120gb wester digital s-ata harddisk, med mitt abit nf7-sJeg lurer på hva som kan være galt. Jeg har prøvd og innstalere windows xp og s-ata raid driverene som følger med hovedkortet. Men det virker forsatt ikke! Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg ut av dette. ::Litt synd at en pc til 10000kr ikke kan brukes fordi jeg ikke får til med harrdisken :: last ned de nyeste driverene fra nett og trykk f6 under xp install osv... tusen tråder som ligner(det er bare å søke litt på forum så finner du nok masse svar :wink: ) Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Følg denne oppskrifta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå