Gå til innhold

mulig og få tilbake gamle google bildesøk ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trykker på bildet, og så kan du enten trykke deg videre til nettsiden bildet er på, eller trykke på "se bildet"

merklig, jeg kommer rett inn på nettsiden om jeg trykker på bildet

Er jo derfor jeg sier at du må trykke på "Se bildet", ikke selve bildet.

Screenshot_23_zps79327fba.jpg

EDIT: Legger ved et eksempel til OP.

Endret av Captain Kuijt
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Som sagt, Når jeg trykker på bildet så går den rett inn til nettsiden bildet er på og ikke til det som Captain har tatt bilde av, slik er google bildesøk for meg, og som sagt trykker jeg på et av bildene havner jeg rett inn på nettsiden der bildet opprinnelig er fra

2d1nur5.png

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Men altså? Det du har bilde av der er jo det gamle bildesøk, det du ville ha tilbake? Vil du ha det nye bildesøk? Gå til bunnen av siden og trykk "switch to standard version".

Jeg har aldri sett denne versjonen før hvertfall så jeg regna med at den var ny, Men igjen så er det ingen knapper eller linker som det står noe om og stille tilbake til standard versjon for meg heller

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

jeg har også fått den gamle siden, og jeg har Opera og jeg vil ha tilbake den nye. ser ikke ut som noen har greid å finne ut hvordan man fikser det...

skru på javascript gjør ikke en dritt. og hjelper ikke re innstalere heller.(kan være fordi jeg ikke sletter brukerdata, som jeg helst ikke vil prøve)

EDIT: og det er ikke noen instillings knapp eller noe sånt som har med det å gjøre på google nettsiden, og finner ikke noe i opera instillinger heller.

Noen andre kan jo prøve å laste ned Opera for å se om det er problemet.

EDIT2: den nye google er på internet explorer.

Endret av Slettet-RnjNn5NbHl
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Er dere logga inn på gmail?

den er sånn uansett om jeg er logget inn eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Er dere logga inn på gmail?

den er sånn uansett om jeg er logget inn eller ikke.

Prøv dette. Det blir vel litt omvendt for deg, men du kan sjekke om det er noe "switch to new version" eller noe i den dur :)

nei, ingen sånn knapp...

og forresten dt er ikke bare bilde siden, det er vanlig søk og hoved siden som også har blitt gammel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...