Dapper Chap Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 City vinner. You heard it here first. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Da kan alle United supportere slippe jubelen løs! Det er nok flere enn Man Utd-supporterne som sliååer jubelen løs nå, gitt. Jeg er en av de. Fantastisk! 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Nå er ikke jeg united supporter, men prioriteres faktisk city gull foran liverpool gull? Blir vel som å velge mellom pest og kolera for dere Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 Tror dessverre City tar denne, men håper på poeng til Everton. 1-3. Tror City seier med et par mål, men håper Everton klarer uavgjort. Hadde også vært veldig moro om de klarte å slå dem og kapre 4. plassen Garantert uavgjort eller Everton seier. City vinner. You heard it here first. Neppe. Lol BS. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 City vinner. You heard it here first. WOW. En helt utrolig prediction! Og usannsynlig var den også! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 City vinner. You heard it here first. WOW. En helt utrolig prediction! Og usannsynlig var den også! Og ikke var han først heller. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Nå er ikke jeg united supporter, men prioriteres faktisk city gull foran liverpool gull? Blir vel som å velge mellom pest og kolera for dere Litt enklere fordi det omtrent ikke fins en sjel i Norge som heier på City. Merka ikke en dritt i 2012 i hvert fall. Vinner Liverpool, DA merkes det. Journalister som går i spinn, Facebook som blir spamma ned med YNWA-poster - ser det for meg allerede. Ikke et pent syn Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 City vinner. You heard it here first. Wow. Millionær på oddsen eller? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Spiller aldri penger. Burde begynne å gjøre det. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 City vinner. You heard it here first. Wow. Millionær på oddsen eller? Nei, religionen hans er Onkel Skrue-prinsipper skjønner du. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 City vinner. You heard it here first. Wow. Millionær på oddsen eller? Nei, religionen hans er Onkel Skrue-prinsipper skjønner du. Strengt tatt ikke en religion menmen... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Spiller aldri penger. Burde begynne å gjøre det.Du har jo faktasvaret i 70% av tilfellene uansett, så det er kanskje greit og begynne å tjene litt penger på det? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Nå er ikke jeg united supporter, men prioriteres faktisk city gull foran liverpool gull? Blir vel som å velge mellom pest og kolera for dere Den ene sykdommen er mye mer utbredt da. Selvfølgelig vil man ikke ha store sjanser for å bli smittet. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Nå er ikke jeg united supporter, men prioriteres faktisk city gull foran liverpool gull? Blir vel som å velge mellom pest og kolera for dere Selvfølgelig gjør det det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå