AllFather Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Både Everton og supportere er halvhjerta i dag, noe som er synd Jaja, så lenge city vinner serien og ikke Chelsea så skal jeg ikke klage for mye Bare synd det er på denne måten folk vil huske det (gull avgjøres over en vel sesong, men folk husker stort sett bare slutten) Vinner City så har de gjort seg fortjent til det. Var det ikke det jeg sa? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Rett etter Everton kom ut i hundre og! Og hadde DEN sjansen for å score, og der viser Hart hvor viktig en keeper er når det gjelder å vinne serien. Syk redning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Everton ut i hundreogti. Dette er ikke over. Jo, det er nok det. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Litt av noen marginer her gitt! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 Fortsatt 40 minutter å gjøre det på. COYB Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Både Everton og supportere er halvhjerta i dag, noe som er synd Jaja, så lenge city vinner serien og ikke Chelsea så skal jeg ikke klage for mye Bare synd det er på denne måten folk vil huske det (gull avgjøres over en vel sesong, men folk husker stort sett bare slutten) Vinner City så har de gjort seg fortjent til det.Var det ikke det jeg sa? Siktet til den siste delen. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Lol plutselig bedre stemning blant hjemmefansen nå som City leder. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) Sang de Gerrard sangen? Grøss, idioter. Endret 3. mai 2014 av NiRaM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Hehe, synges om Steven Gerrard. ^^ Sang de Gerrard sangen? Grøss, idioter. Uenig. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Kan trøste meg med at det ble hverken United eller Bussene som vant ligaen og at vi sikret CL. Er ikke ufortjent at City vant gullet, selv om det svir når vi var så nære. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Sang de Gerrard sangen? Grøss, idioter. Hvordan går egentlig Gerrard sangen ? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Everton kan ha gått av å trene litt pasningstrening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Everton kan ha gått av å trene litt pasningstrening. godt. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 David Moyes is a footbal genious! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå