energidamen Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Moderatormelding Hentet innhold tilbake siden TS hadde fjernet innholdet Hei! Jeg søker noen som kunne være interessert i å flytte min ganske nylig ferdige weebly nettside med blogg over til Wordpress mot betaling? Jeg ganske fornøyd med siden min, men vil ha wordpress istedenfor fordi: 1) Alle sier wordpress er ´the shit´ 2) bloggverkyøyet til wordpress virker mye bedre for en som skal drive med det jevnlig slik som meg (weebly har noen begrensinger) Så da tenker jeg det vil være lettere å flytte nå, før jeg har publisertt særlig mye innhold. Siden min er ganske amatørmessig designet, og det kan den bare fortsette å være - bare jeg får den over i wordpress! Jeg vil ha akkurat slik siden er nå, samme design - bare i wordpress. Jeg har nå blogg på forsiden og vil ha det. Jeg har eget domene hos domeneshop. www.energimedisin.no Har du lyst til å gjøre dette mot betaling? Gi meg et ca. overslag! :-) Om du har noen spørsmål, før du ev. vurderer dette, så fyr løs! Hilsen flagre-fly-fly energidamen. Endret 13. mai 2014 av myhken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg