jonasga91 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Heisan! Jeg bestile ny tlf for noen dager siden og ser på bring.no at Sendingen er innlevert til terminal og videresendt kl 06:53 i dag. Det jeg lurer på er om det er mulig at pakken kommer på postkontoret på butikken i løpet av dagen og hvis ikke, kan jeg hente den i morgen? Eller må jeg vente helt til mandag om den ikke kommer i dag? Pakken blir transportert fra Oslo til Bergen. Gleder meg så sykt! Takk! Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Forskjellig fra område til område men her hos meg hadde den vel kommet i løpet av dagen eller lørdag. 1 Lenke til kommentar
jonasga91 Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 Forskjellig fra område til område men her hos meg hadde den vel kommet i løpet av dagen eller lørdag. Så den kan komme på lørdager også? Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Forskjellig fra område til område men her hos meg hadde den vel kommet i løpet av dagen eller lørdag. Så den kan komme på lørdager også? Jeg er litt usikker men tror det ja. Den blir jo bare levert på postkontoret, ikke på døra/postkassa. Lenke til kommentar
jonasga91 Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 Forskjellig fra område til område men her hos meg hadde den vel kommet i løpet av dagen eller lørdag. Så den kan komme på lørdager også? Jeg er litt usikker men tror det ja. Den blir jo bare levert på postkontoret, ikke på døra/postkassa. Ok, takk for svar! ^^ Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 I verste fall får du den på mandag, men er nok større sjanse for lørdag og er du heldig idag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Du får den nok på Mandag dessverre. Lenke til kommentar
jonasga91 Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 æææh, nå vet pluteslig ikke hvem jeg skal høre på, hahaha xD Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Det spørs vel hvilken landsby du bor i. I trondheim får jeg pakkene samme dag som de blir vidresendt om det er så tidlig. De skal da fra terminalen og til butikken/ postkontoret. Det hender rett som det er at den kommer til butikken på ettermiddagen også. Ring de som leverer ut pakkene hos deg , spør når de pleier å få pakker og om det har kommet enda. Du får melding så fort de scanner den etter mottaket. Endret 2. mai 2014 av War Lenke til kommentar
jonasga91 Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 Det spørs vel hvilken landsby du bor i. I trondheim får jeg pakkene samme dag som de blir vidresendt om det er så tidlig. De skal da fra terminalen og til butikken/ postkontoret. Det hender rett som det er at den kommer til butikken på ettermiddagen også. Ring de som leverer ut pakkene hos deg , spør når de pleier å få pakker og om det har kommet enda. Du får melding så fort de scanner den etter mottaket. Kanskje jeg skal ta å gjøre det Vet du om jeg får melding på digipost.no? Lagde meg en konto der nettopp også slik at jeg ikke trenger å vente på brev Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Har ikke benyttet slik moderne postkasse enda. Du burde ha haket av motta varsling på sms/mail uansett, ellers får du en hentelapp i posten dagen etter de får pakken. Du kan spore den ser jeg, da vil det stå når de scanner den i siste ledd. Endret 2. mai 2014 av War 1 Lenke til kommentar
jonasga91 Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 Har ikke benyttet slik moderne postkasse enda. Du burde ha haket av motta varsling på sms/mail uansett, ellers får du en hentelapp i posten dagen etter de får pakken. Du kan spore den ser jeg, da vil det stå når de scanner den i siste ledd. Ok, takk for hjelp ! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå