Dapper Chap Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Tilfeldig at Remy er på Emirates i dag? Håper det. Vil ha han som en siste løsning. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Grei seier uten å slite for det. Kampen ble vel som forventet da det var to lag som ikke måtte noe. Giroud var god i dag. Håper han holder formen til 18 mai. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 1-0 slutt. Flaut svak kamp av oss. Skaper nesten ingenting mot et lag som kan rykke ned. Grusomme greier. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Rolig kamp. Ikke den mest imponerende jeg har sett, men spillerne sparer seg til FA cupen. Skjønner ikke hvorfor Wikestad hele tiden undrer på om dette er Wenger's siste hjemmekamp. Wenger har jo bekreftet at han kommer til å signere uansett. Herlig med ny clean sheet. Bare 1 til nå så vinner Szcz golden glove! Det klarer vi! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Er du seriøs? 4 skudd på mål på hjemmebane. Sier det meste. Dårligste vi har hatt siden 2 mot Chelsea. Jaja, jeg ser at man kanskje ikke vil gi alt i en kamp som egentlig betyr veldig lite, men det er siste kamp på Emirates denne sesongen og spillerene bør takke supporterene ved å spille en god kamp. Det gjorde de ikke. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 De gjorde det som var nødvendig og skaffet 3 poeng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Vertfall den kjedeligste kampen jeg har sitt av Arsenal på en god stund. Duppet litt av i en periode. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Wenger: "I have just been informed Loic Remy was here, I honestly did not know. I hope he paid for his ticket!" #AFCvWBA Lol. 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Loic Remy? I dont know this guy! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Men hvis Wenger snakker sant og ikke visste at Remy var der, så er det på ingen måte noen indikasjon på at det ikke er noe som foregår. Godt mulig at det er kontraktforhandlinger, og Remy dro på kamp for å se laget han skal spille for uten at Wenger visste det. Uansett så mener jeg vi bør sikte enda høyere enn Remy, og heller ha han som en plan b hvis vi ikke får signert noen bedre. Endret 4. mai 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Remy har kvaliteter til å være en plan a syns nå jeg. Mer tro på han enn Giroud. Og sannsynligheten for en klassespiss signering a la Mandz, Cavani, Costa osv er liten. Endret 4. mai 2014 av TheGooner Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hvis Wenger mener at Remy er god nok til å være førstevalg, får vi håpe at han har en plan med det, men i utgangspunktet er jeg ikke positiv til det. Han er 27 år gammel og har ikke akkurat tatt verden med storm enda. Er ikke overbevist om at han er bedre enn Giroud. Mobilitet er ikke alt. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Ser ikke hvorfor Mandzukic er så usannsynlig? Med Lewandowski inn dørene blir det nok ikke mye spilletid på ham neste sesong. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Sånn sett nei. Men om han velger Arsenal foran andre interesserte klubber er jeg mer skeptisk til. Får bare vente og se. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hvorfor kjøpe en spiss (Mandzukic) som er såpass lik spillertype som Giroud? Tror Remy hadde vært en bedre, og billigere løsning for dette Arsenal-laget, selv om jeg synes Mandzukic er en bedre spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå