Gå til innhold

Kamptråd Arsenal vs West Bromwich


atwater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1-0 pause. Grei, på grensen til svak omgang. Etter målet har vi lagt oss bakover og WBA har styrt. Kunne fort hatt et mål. Vi virker ikke særlig interesserte i å angripe. Mye svake pasninger og dårlige valg.

 

Håper vi skrur opp tempoet litt i andre omgang, selv om jeg forstår jo at spillerene ikke tar ut alt i en meningsløs kamp.

Lenke til kommentar

1-0 pause. Grei, på grensen til svak omgang. Etter målet har vi lagt oss bakover og WBA har styrt. Kunne fort hatt et mål. Vi virker ikke særlig interesserte i å angripe. Mye svake pasninger og dårlige valg.

 

Håper vi skrur opp tempoet litt i andre omgang, selv om jeg forstår jo at spillerene ikke tar ut alt i en meningsløs kamp.

 

566b.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jævla dritt at ikke dere har sjans på tittelen. Lett det laget av topp 4 jeg ville skulle vinne ligaen i år. Bortekampene mot store lagene ødela virkelig.. (Og skadene seff men det har alle)

 

Takk. Vi har hatt god kontroll på lagene utenfor topp 5 denne sesongen, som er bra. Hadde vi unngått alle disse skadene mener jeg at vi hadde vært med å kjempe om tittelen hele veien inn.

 

Scz. får golden glove om han holder nullen i begge siste?

 

Ja. Dersom Cech ikke holder nullen flere ganger (vet ikke hvordan skadesituasjonen er) og Szcz holder i de to siste så får han Golden Glove.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

WBA har styrt kampen? Ser vi samme kamp?

 

Etter målet. Altså, vi lar dem jo styre. Vi virker veldig passive.

 

Du vet at det er normalt at begge lag gjerne får være nær ballen litt uten at de nødvendigvis styrer en kamp?

Arsenal er eneste laget som skaper sjanser, vi har ballen mest, også etter målet og WBA har ikke styrt noe som helst.

Endret av archongamer
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...