Gå til innhold

Bestille linjetrafo til TV?

Anbefalte innlegg

Lurte på hvor jeg skulle få bestilt en linjetrafo / høyspennings-trafo til et Mark TV? Er endel år siden jeg bestilte komponenter, og de plassene jeg bestilte før, sender ikke lenger til privatpersoner :( ... Noen tips om hvor jeg skaffer?

Hvis noen har liggende en som er ok, så er jeg int. i å kjøpe...

TV-et heter Mark TBT-2830NT og det er merka "NOKIA" på toppen av trafoen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:oops: er det virkelig ingen som vet hvor jeg skaffer..? Var og kikka i noen hauger med kasserte tv'er, men fant ingen like... Tenkte å ta en tur på Sele Bossplass (på Jæren) og kikke, men er usikker på om tv'er kastes der...

Lenke til kommentar

Thanks for svar, men bleken sender ikke til privat, nei, var der jeg var god kunde tidligere.... Kikka i elfa-katalogen i dag, men de har visst ikke tv-deler. Står ikke mange tall på trafoen, må sikkert ha delekatalog for å finne ut typenummeret.

Og på Sele båssplass skulle det vært sluppet ei bombe, for dem som jobber der er helt koko. Spurte om jeg kunne ta med et par 17" monitorer som var kasserte, men nei da. FY FY. Tenk om noen så det sa han, så ville alle ta med seg og rote i datahaugen. Hvis du som fikk høflig forespørsel her av meg i dag (jobba på toppen med avfallskontainerne) så kan du ryke og reise en viss plass, og tenk på når du legger deg om kvelden hvorfor du har blitt slik, ta psykolog-time nå!

Men rota i en annen haug med tv-er og der fant jeg en som var veldig lik. Står ikke Nokia på, men Orega. Skal varme opp loddebolten nå. Ønsk meg lykke til, smeller det, så smeller det, hehe... (var et gratis 29" tv) :)

Lenke til kommentar

Jeg var også på sele for et par uker siden, da så jeg et par høytalere med sprengte elementer, men kassene var fine som bare det. men neida! de fikk jeg ikke lov til å ta ut! :evil: ARGGHH!

Før pleide jeg å dra med meg det jeg fikk lyst til å skru opp, men nå har de hengt opp en lapp hvor det står noe slikt som: "Ikke lov til å ta med hjem!"

IRRITERENDE :evil:

Lenke til kommentar

Ja, de skal vel ha tinga med seg hjem, eller så er det fordi folk kan skade seg på kasserte ting... vi må jo ikke skade oss, vet du... :roll: vi må fjerne alt som kan være fali for oss stakkars nordmenn, vi vet jo ikke bedre vet du... :yes:

Menmen, hvis du skal plukke i kassert datautstyr så stikk innom ved Elkjøp, motsatt side av veien der brannstasjonen og renholdsverket er, sving til venstre rett etter innkjørselen, og rundt hjørnet ligger det sinnsvakt med datautstyr o.l. i containere. Jeg har ikke fått kjeft for å plukke der enda.

Prøvde nettopp den "nye" linjetrafoen jeg fant, men ingenting skjedde når jeg skrudde på tv'en. (Den gamle gnistrer ved hs-utgangen) TV'et ble like dødt som rotta mi var etter jeg kremerte den....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...