Serqevx Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Helt enig med psilocybe på det siste punktet her..Men hvor mye penger bruker dere egentlig på lønn til ansatte? Trodde dette var frivillig arbeid jeg! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Joa, reklamen er grei nok den. Men noen ganger kan det bli for mye av det gode også Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Synes seriøst at førstesiden til hw.no begynner å ligne mer å mer på en online anonseplass/reklamedynge enn et nyhetssted. * 2 lange i venstre kolonne * 2 stooore i nyhetskolonnen * 2 lange i høyre kolonne * 1 øverst * 1 øverst i nyhetskolonnen + masse småreklamer. :-? Enig, men det er mye BRA stoff der og.. Og forumet er jo genialt (gleder seg til invisionboard) Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 legger ikke merke til reklamen engang jeg Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Og det er heller ikke reklame på forumet, og artikler.. Det er kun reklame på forsiden, og da er det helt grett. Så lenge hw.no tjener peng og er oppegående.. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Maa si meg enig om at Hw forside ser rett og slett J**** ut, ser ut som en fjortiss side som har blitt satt opp for aa tjene penger paa aa haape at noen klikker paa reklamen. Men dem trengfer vel reklame pengene. Jeg saag hw forside for foerste gang paa flere mnder i dag og var skikkelig sjokka. Er glad squid scriptet mitt fjerner all reklmae og bytter reklamene med gjennomsiktige gif bilder Lenke til kommentar
Battone Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg synes ikke reklamen er så ille jeg, men dem kunne latt være med å ha 2 reklamebannere for komplett.no... Jeg kaller det ikke reklame, det er produktinformasjon.. Og jeg må bare si at det burde være mer produktinfo på HW.no.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg tror faktisk at jeg er klar til å betale for bannerifri HW.no nå forresten Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Kan ikke noen med fast konto på brønnøysund bare sjekke? HARDWARE ONLINE AS Org.nr.: 985282633 Det er jo offentlig informasjon. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Synes seriøst at førstesiden til hw.no begynner å ligne mer å mer på en online anonseplass/reklamedynge enn et nyhetssted. * 2 lange i venstre kolonne * 2 stooore i nyhetskolonnen * 2 lange i høyre kolonne * 1 øverst * 1 øverst i nyhetskolonnen + masse småreklamer. :-? vel penger må de jo få fra en plass... og hva er vel bedre da en at de har masse datatilbud på siden sin personlig synes jeg det er glimrende... kommer ofte over tilbud på bannere som jeg "trenger" og som jeg ikke visste var på tilbud tidligere. så etter litt hw prisguide og prishistorikk så ender det med at jeg gjør et fornøyd kjøp... men den dagen det er reklame for sokker og alt annet som ikke har med Data å gjøre da blir det boikott! :smile: Stå på hw.no ps. kan godt henge opp en banner eller to til slik at dere kan teste litt mer hardware Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Synes seriøst at førstesiden til hw.no begynner å ligne mer å mer på en online anonseplass/reklamedynge enn et nyhetssted. * 2 lange i venstre kolonne [...] Enig, men det er mye BRA stoff der og.. Og forumet er jo genialt (gleder seg til invisionboard) Nettopp! Har ikke sagt noe om forumet, eller type reklame for den sags skyld (selv om den posten var vinklet litt galt). Sier bare at det har blitt mye reklame på førstesiden. Litt irriterende for noen (modem brukere f.eks.), mindre irriterende for andre. Forumet er jo bra, og jeg jeg gleder meg til invisionboard! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Invisionboard? kan noen forklare? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Tror kanskje jeg formulerte meg litt feil i første posten min. Point is, de må gjøre det de må, som alle andre store og seriøse sider. Helt subjektivt synes jeg det er litt mye, men det er jo reklame for det jeg intresserer meg i, så shit same... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Invisionboard? kan noen forklare? Forumet skal oppgraderes. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Synes seriøst at førstesiden til hw.no begynner å ligne mer å mer på en online anonseplass/reklamedynge enn et nyhetssted. * 2 lange i venstre kolonne * 2 stooore i nyhetskolonnen * 2 lange i høyre kolonne * 1 øverst * 1 øverst i nyhetskolonnen + masse småreklamer. :-? så lenge de unngår popups og slike reklamer Vg hadde på "Danmark-norge" sidene, de som fulgte etter helt nede på skjermen. de små bannerne gjør ikke en flue fortredent(er det slik det ordtaket er) Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 og jeg vil aldri høre noen pipelyder rrrRRRrrrr eller windows xp oppstartlyden for den del på hardware... en lidelse og er temmelig mange ganger jeg har hoppa høyt i stolen når piiiip piiiiip lydene fra ett eller annet drittselskap skal selge ringelyder til nokia - gjengen med 3310 setter igang. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Invisionboard? kan noen forklare? Forumet skal oppgraderes. noe mer info angående dette? Lenke til kommentar
svennand Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 og jeg vil aldri høre noen pipelyder rrrRRRrrrr eller windows xp oppstartlyden for den del på hardware... en lidelse og er temmelig mange ganger jeg har hoppa høyt i stolen når piiiip piiiiip lydene fra ett eller annet drittselskap skal selge ringelyder til nokia - gjengen med 3310 setter igang. helt enig! har mange ganger opplevd å mista hørselen for et minutt eller to etter å hatt full guffe på headsettet mens jeg surfa!!! slike ting skulle vært ulovlig! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Invisionboard? kan noen forklare? Forumet skal oppgraderes. noe mer info angående dette? http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=157342 Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=157342 thanks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg