Gjest Bruker-182691 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Dette spillet er mye vanskeligere enn tidligere cod-spill synes jeg? Problemer med å finne cover, eller at jeg er i fart mens jeg møter motstander, eller at jeg dør fordi jeg ikke er i fart.. Hmm, noen som har noen gode strategier? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Dette spillet er mye vanskeligere enn tidligere cod-spill synes jeg? Problemer med å finne cover, eller at jeg er i fart mens jeg møter motstander, eller at jeg dør fordi jeg ikke er i fart.. Hmm, noen som har noen gode strategier? Synes også at dette spillet er vanskeligere enn de tidligere, noe K/D'en min viser (har ligget standard på 1.65 siden BO1, men nå ligger jeg på 1.30). Har ikke så veldig mange strategier, men å beherske exo-abilitiene til det ytterste er et must. Ikke tenk så mye på at det kan sitte en fyr i et hjørne, det man må fokusere på nå er om noen er over eller under deg Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Hvorfor får jeg ikke begynne på last checkpoint når jeg starter opp igjen? Jeg må begynne der det sist var en "film", og spille meg igjennom det samme på nytt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Hvorfor får jeg ikke begynne på last checkpoint når jeg starter opp igjen? Jeg må begynne der det sist var en "film", og spille meg igjennom det samme på nytt.Fordi det er råttent laget? Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 (endret) Flere som ikke får logget seg inn for å spille multiplayer (ps4) ? Endret 27. desember 2014 av Lærevillig Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Flere som ikke får logget seg inn for å spille multiplayer (ps4) ? http://www.vg.no/forbruker/teknologi/playstation-4/playstation-sliter-fremdeles-med-paalogging/a/23363801/ Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Noen på Xbox som har prøvd det nye våpenet? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Noen på Xbox som har prøvd det nye våpenet? Nytt våpen? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Noen på Xbox som har prøvd det nye våpenet? Nytt våpen? Kom jo et nytt våpen nå midt i desember for de som har kjøpt Season Pass Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Noen på Xbox som har prøvd det nye våpenet? Nytt våpen? Kom jo et nytt våpen nå midt i desember for de som har kjøpt Season Pass Hva heter det? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 AE4/Widowmaker tror jeg Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Lekket rykte om første DLC pakken. http://www.cod247.com/showthread.php?p=1110002 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Mitt første klipp. Ikke så veldig bra greier, men det er da noe Har vært såpass dum at jeg ikke har brukt SHARE-KNAPPEN, så har mistet noen bra øyeblikk... https://www.youtube.com/watch?v=bFEGMPQ_EXM Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Vi får spille litt CoD noen kvelder, alle vennene mine har falt av lasset, til og med de som overtalte meg til å kjøpe PS4 haha. Har lagt deg til Nettels Endret 7. januar 2015 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Vi får spille litt CoD noen kvelder, alle vennene mine har falt av lasset, til og med de som overtalte meg til å kjøpe PS4 haha. Har lagt deg til Nettels Vil ikke skuffe deg nå, men det kan bli dårlig. Skal inn i Forsvaret og drar på søndag. Skal prøve å game litt i helga, så da kan vi prøve Har sett forespørselen og lagt deg til Jeg er forøvrig med i en clan også, så hvis du er interessert til å spille aktivt clan war kan jeg spørre? Lenke til kommentar
Sopranosfc Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Vi får spille litt CoD noen kvelder, alle vennene mine har falt av lasset, til og med de som overtalte meg til å kjøpe PS4 haha. Har lagt deg til Nettels Vil ikke skuffe deg nå, men det kan bli dårlig. Skal inn i Forsvaret og drar på søndag. Skal prøve å game litt i helga, så da kan vi prøve Har sett forespørselen og lagt deg til Jeg er forøvrig med i en clan også, så hvis du er interessert til å spille aktivt clan war kan jeg spørre? Mye tid i forsvaret til å spille litt etterhvert da! Er en gjeng i grønnt som spiller nokså aktivt. Har du lyst å spille så legg meg til på PSN: Sopranosfc :-) Lenke til kommentar
Knuddy Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 CoD:AW er et bra Call of Duty spill. Det er bra at det kommer noen endringer i serien, men spør du meg så er alle negativ til et nytt CoD spill, men så blir det mere og mere likt. Men det blir ikke mitt beste CoD spill... Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Noen som har prøvd DLC'en som er kommet ut? Hvordan er zombie moden? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Kan noen hjelpe meg her. Kjøpte call of duty havoc dlc for å spille zombies. Er det kun den ene banen? Så og at det var 3 nedlastinger så lastet ned de alle men kun 1 av de lot seg instalere Lenke til kommentar
Mars0808 Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Christoffero89! Har akkurat samme problem her bare med camo og exo packs.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå