Gå til innhold

Call of Duty: Advanced Warfare [2014]

Anbefalte innlegg

Nei jeg sletta det, orker ikke dette pikkmakket med å få spill til å flyte på PC lenger.

Greit nok. Hadde ikke så veldig stort problem med den dårlige grafikken selv. Det jeg ikke kunne fordra i første omgang var det forferdelige gameplayet. Jeg mener..selv beryktede Treyarch klarte jo etterhvert å lage bedre spill. Hvor i he**ete kom jalla "Sledgehammer Games" fra??

Det er Treyarch sitt COD jeg "ser frem" til. Syns de leverte de klart best spillene de siste forsøkene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som får litt command & conquer nostalgi av cutscenene?

Neste setning kan inneholde en liten spoiler.

Og når det gjelder grafikk. Jeg vrei meg i stolen under begravelsen og man blir invitert til atlas. Herregud så dårlig grafikk på bakgrunnen og gravstøttene på andre siden av veien.

Lenke til kommentar

Det er Treyarch sitt COD jeg "ser frem" til. Syns de leverte de klart best spillene de siste forsøkene.

Jo, de kom seg som sagt etterhvert da de begynte å følge "Infinity Ward" formelen men de var ansvarlige for makkverkene COD3 og COD World at War som nesten drepte serien helt.
Lenke til kommentar

Jeg kan heller ikke forstå at personer klager på dårlig grafikk og gameplay. Det er pent på PS4 men må vel være helt nydelig på en PC. Og gameplay er jo typisk COD stil men med enda flere faktorer og frihet...

"Faktorer og frihet" som magiske granater som automagisk oppsøker fienden, fiender som lyser opp, soldater som spretter og flyr rundt som om de skulle vært Supermann selv. Mangler bare autoaim nå slik at man slapp å sikte i det hele tatt og heller bare kunne konsentrere seg om å trykke på skyteknappen og hoppe & fly rundt som en tulling 100%. :thumbdown: Har ikke gjort noen sammenligning på noen som helst måte grafikkmessig sett, og hadde ikke noen forventninger om at det skulle være bedre en feks. Ghost, men første inntrykket var at det absolutt ikke var nydelig å se på.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk klager over PC utgaven her, null problem med ytelse her.

60 fps+ med alt på og maks setting 1440p, utenom supersampling. Grafikken er også relativt pen.

Gameplay er jo faktisk morsomt i forhold til alle COD siden MW2.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Jeg kan heller ikke forstå at personer klager på dårlig grafikk og gameplay. Det er pent på PS4 men må vel være helt nydelig på en PC. Og gameplay er jo typisk COD stil men med enda flere faktorer og frihet...

"Faktorer og frihet" som magiske granater som automagisk oppsøker fienden, fiender som lyser opp, soldater som spretter og flyr rundt som om de skulle vært Supermann selv. Mangler bare autoaim nå slik at man slapp å sikte i det hele tatt og heller bare kunne konsentrere seg om å trykke på skyteknappen og hoppe & fly rundt som en tulling 100%. :thumbdown: Har ikke gjort noen sammenligning på noen som helst måte grafikkmessig sett, og hadde ikke noen forventninger om at det skulle være bedre en feks. Ghost, men første inntrykket var at det absolutt ikke var nydelig å se på.

Spillet er satt i fremtiden. Alt du har nevnt er ting en viste lenge før spillet kom ut. Så om det var en stor overraskelse og tydeligvis en skuffelse for deg så må du nesten bare skylde på deg selv altså...

Jeg synes det er gøy med alle disse nye elementene. Og jeg skal være enig at det er sekvenser i AW som ikke er pent. Fks

begravelsen

er ikke spesielt pent for å si det mildt.

Men nå pleier jeg ikke å dømme grafikk utifra 1 eller flere sekvenser men som en helhet. Og der er jo AW rett og slett nydelig. Det er like pent som dem fleste FPS spill idag. Om ikke penere på endel ting faktisk.

Men nå er det jo en lidenskap på kanten til en lidelse å hakke ned på COD spill for mange. Sier ikke du er en av dem. Men det er mange altså...omtrent samtlige kommentar felt rundt omkring er infisert av folk som bare skriver piss.

Derfor er det godt å nå se at stadig flere sier "hold kjeft" og faktisk forsvarer årets COD spill.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Jo, de kom seg som sagt etterhvert da de begynte å følge "Infinity Ward" formelen men de var ansvarlige for makkverkene COD3 og COD World at War som nesten drepte serien helt.

World at War var fantastisk!! Nydelige maps bl.a

Lenke til kommentar

Spillet er satt i fremtiden. Alt du har nevnt er ting en viste lenge før spillet kom ut. Så om det var en stor overraskelse og tydeligvis en skuffelse for deg så må du nesten bare skylde på deg selv altså...

Burde kanskje satt meg bedre inn i det før release ja. Har ikke lest noe særlig om det på forhånd men trodde at det på det verste ville bli som "framtids sekvensene" i BO2 og ikke fullstendig over-the-top.
Lenke til kommentar

Hei! Kanskje ikke riktig tråd, men jeg spør da det er mest relevant til dette spillet.

Hvordan vil dette CoD kjøre på min mac, om jeg kjører BootCamp med Windows 8.1/Windows 7 (Er en av de bedre egnet?, med disse specsene:

kSAYMAp.png

Jeg er i utgangspunktet ikke noen gamer lengre, men frister å prøve nyeste CoD. Orker ikke kjøpe konsoll igjen, og tar meg ikke råd til å investere i gaming-pc.

Så hvis min Mac ikke klarer å kjøre dette (aller helst på noe høyere enn minimum) så står jeg nok over gamingen.

Lenke til kommentar

World at War er det desidert mest spilte COD jeg har altså :p Det var ustyrlig bugget, men ble knallbra og solid etter verdt. Aldri hatt det mer gøy med ett COD spill før :) fantastisk bra kart og etter hvert veldig bra balanserte våpen!

IW-formelen fungerte vel først og sist med Modern Warfare for IW sin skyld etter min mening. Modern Warfare 2 var så elendig og krise at jeg kjenner det knyter seg litt i brystet når jeg tenker tilbake på dritten. Elendig kart, perks og killstreaks ble nærmest en parodi på seg selv. Grusomt spill.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

fdOtCzj.jpg Noen som veit hva problemet kan være..? er ikke sånn på den første menyen, men så fort den begynner og loade figuren, kommer ingame osv så er bare alt hvit, ikke noe teksturer og det blinker som F.. begynner og bli litt rådløs her. har nyeste drivere. Litt specs: AMD Phenom II X4 965 3,4GHz. 560ti twinfrozr 1gb og 8 gb ram. Aldri hatt noe lignende problem på noe annet spill..

Lenke til kommentar

Jeg har spilt gjennom de to første oppdragene på Single-Player og på det lille jeg har prøvd, så ser det bra ut. Jeg liker veldig grafikken, selv om den har noen dårlige øyeblikk. Vet ikke om dette er overgangen fra PS3 til PS4, men grafikken er som sagt veldig bra.

Føler at EXO-funksjonene gikk sånn tålig greit, selv om det er uvant. Skal spille litt mer i kveld, og håper på at MP blir startet på i helga. Så langt er jeg fornøyd :D

Angående Season Pass. Forbanna dyrt i år! Game UK selger det for 375. Er det verdt å kjøpe det der?

Også noen rykter angående zombies (tatt fra Playstation 4 tråden).

http://www.technewsworld.com/story/Call-of-Duty-Advanced-Warfare---You-Wont-Need-a-Season-Pass-to-Fight-Zombies-81291.html

Lenke til kommentar

Angående Season Pass. Forbanna dyrt i år! Game UK selger det for 375. Er det verdt å kjøpe det der?

Etter å ha spilt en del av SP ble til at jeg kjøpte spillet. Selve spillet kjøpte jeg for rundt 315 kr fra g2a.com. Fra samme sted kan du kjøpe Season Pass for rundt 200 kr. Tar du vekk G2A Shield, sparer du litt til.

Endret av ahw_
Lenke til kommentar

Etter å ha spilt en del av SP ble til at jeg kjøpte spillet. Selve spillet kjøpte jeg for rundt 315 kr fra g2a.com. Fra samme sted kan du kjøpe Season Pass for rundt 200 kr.

På Steam ja. Jeg spiller på PS4 ;)

Lenke til kommentar

World at War er det desidert mest spilte COD jeg har altså :p Det var ustyrlig bugget, men ble knallbra og solid etter verdt. Aldri hatt det mer gøy med ett COD spill før :) fantastisk bra kart og etter hvert veldig bra balanserte våpen!

IW-formelen fungerte vel først og sist med Modern Warfare for IW sin skyld etter min mening. Modern Warfare 2 var så elendig og krise at jeg kjenner det knyter seg litt i brystet når jeg tenker tilbake på dritten. Elendig kart, perks og killstreaks ble nærmest en parodi på seg selv. Grusomt spill.

Snakker primært SP delen her. Har sjeldent orket å spille noe særlig MP i COD serien selv om jeg har alle sammen. Unntaket var MW(som jeg spilte massivt mye og som helt klart var best av alle) og BO(kun Nuclear Town) MP delen fungerte sikkert greit i World at War for dem som liker slikt, men SP var helt sykt dårlig. Serien var på kanten av døden men Infinity Ward klarte å gjennopplive den til de grader med MW, men de ble dårligere de også etter hvert som serien fortsatte videre og jeg får litt "World at War" assosiasjoner med "Advanced Warfare: Serien er melket til det absolutte helt desperate nå innenfor den nye retningen som var så bra når InfWard startet den.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...