Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Normalt å ikke vil ha sex når jenta har mensen?

Anbefalte innlegg

Haha, jeg var ekstra kåt når jeg hadde mensen. Er ikke noe mangel på det til vanlig heller da. Så ville ha sex ;)

Akkurat det er interessant. Jeg hørte en gang en påstand at kvinner normalt ikke var kåte under menstruasjon. Fordi da skal hun ikke være tilgjengelig for sex.

Har opplevd at de er minst like kåte om ikke mer under menstruasjonen. Heldigvis skremmer ikke litt blod meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare å hoppe i rødehavet for så å stikke slangen ekstra godt inn for å slukke ilden!

Hvis man er litt sensetiv hjelper mot ild hjelper det å kle på seg brannmannsuniformen. Den beskytter deg mot illden, men drakten gjør slik at du ikke får sprute på den, så du får ikke slokket ilden. Dette vil føles som et antiklimaks, desverre. Når det er sagt så blir det uansett varm for det om, og den lille dusjen som kommer innenfor drakten vil føles veldig befriende, iallefall hvis det er lenge siden man har dusjet seg selv.

Det går fint å bade i Rødehavet, der brenner dog veldig lite der. Dersom du er sensitiv mot ild burde du ikke utdanne deg til Brannamnn av den grunn faller brannmannsuniformen bort der etter, så da trenger du ikke beskyttelse for ild. En brannmann slukker ikke en brann med drakten sin, derimot med tilpassede sløkkemidler. At det er ett antiklimaks for en brannmann å sløkke en brann håper jeg ikke. En brann pleier å være varm men jeg pleier ikke å føle det befriende og svette av den grunn. Dersom det er lenge siden du dusjet vil jeg uansett oppfordre deg til å gjør dette, enten du er brannmann eller ei.

---

Ja, innlegget ditt var fullstendig meningsløst.

Wow, du burde oppsøke lege. uniformen var en metafor for kondom din kronidiot!

ÅJA, gir mer mening.. Nei det er fortsatt ett meningsløst innlegg. Jeg forsto hva du mente.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, jeg var ekstra kåt når jeg hadde mensen. Er ikke noe mangel på det til vanlig heller da. Så ville ha sex ;)

Akkurat det er interessant. Jeg hørte en gang en påstand at kvinner normalt ikke var kåte under menstruasjon. Fordi da skal hun ikke være tilgjengelig for sex.

Dette stemmer ikke. Når en kvinne får mensen så er det veldig vanlig at brystene og brystvortene blir ekstra følsomme, og at vaginaen også får økt sensitivitet.. Så hvis man virkelig vil glede damen, så kan det enkelt gjøres ved å gi henne litt ekstra oppmerksomhet når hun har mensen!

• Liker 1
Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende; flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt.

I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...