AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Vil de fleste gutter ikke ha sex når jenta har mensen? Anonymous poster hash: f7dbf...5c5 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg står over i vertfall. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 Kommer heeeeeelt an på, hvis man ikke har møttes på lenge og har veldig lyst på hverandre, så kjører man selvfølgelig på.... Hvis man har hatt sex hele tiden i 3 uker så kanskje man står over, i alle fall til det værste har gitt seg. Hvis man er som meg, så kjører man på uansett, har man lyst har man lov Anonymous poster hash: d90e7...0ce 4 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Tror det varierer, men at mange ikke vil. Jeg har hatt kjærester av begge kategoriene. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Det er bare å hoppe i rødehavet for så å stikke slangen ekstra godt inn for å slukke ilden! Hvis man er litt sensetiv mot ild hjelper det å kle på seg brannmannsuniform. Den beskytter deg mot illden, men drakten gjør slik at du ikke får sprute på den, så du får ikke slokket ilden. Dette vil føles som et antiklimaks, desverre. Når det er sagt så blir det uansett varm for det om, og den lille dusjen som kommer innenfor drakten vil føles veldig befriende, iallefall hvis det er lenge siden man har dusjet seg selv. Endret 2. mai 2014 av infinety 8 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Det er bare å hoppe i rødehavet for så å stikke slangen ekstra godt inn for å slukke ilden! Hvis man er litt sensetiv hjelper mot ild hjelper det å kle på seg brannmannsuniformen. Den beskytter deg mot illden, men drakten gjør slik at du ikke får sprute på den, så du får ikke slokket ilden. Dette vil føles som et antiklimaks, desverre. Når det er sagt så blir det uansett varm for det om, og den lille dusjen som kommer innenfor drakten vil føles veldig befriende, iallefall hvis det er lenge siden man har dusjet seg selv. Det går fint å bade i Rødehavet, der brenner dog veldig lite der. Dersom du er sensitiv mot ild burde du ikke utdanne deg til Brannamnn av den grunn faller brannmannsuniformen bort der etter, så da trenger du ikke beskyttelse for ild. En brannmann slukker ikke en brann med drakten sin, derimot med tilpassede sløkkemidler. At det er ett antiklimaks for en brannmann å sløkke en brann håper jeg ikke. En brann pleier å være varm men jeg pleier ikke å føle det befriende og svette av den grunn. Dersom det er lenge siden du dusjet vil jeg uansett oppfordre deg til å gjør dette, enten du er brannmann eller ei. --- Ja, innlegget ditt var fullstendig meningsløst. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Vil de fleste gutter ikke ha sex når jenta har mensen? Jeg tror ingen her kan svare for "de fleste gutter", bare for seg selv. Nå er det lenge siden det var et relevant spørsmål her i huset, men jeg hadde ikke noe imot det. Fruen var dog ikke så glad i det selv. Geir Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Vil de fleste gutter ikke ha sex når jenta har mensen? Anonymous poster hash: f7dbf...5c5 Det vil handle om hvor hun er i perioden, altså hvor mye hun blør. Blod er ikke farlig om man bare skal knulle. Men oral sex står jeg over. Lenke til kommentar
MadeleneB Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Her er det jeg som ikke vil. HAHA! Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Her er det jeg som ikke vil. HAHA! Prippen 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg har ikke mensen pga spiral, men jeg ville absolutt ha når jeg hadde Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg har ikke mensen pga spiral, men jeg ville absolutt ha når jeg hadde Hva ville du ha Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Haha, jeg var ekstra kåt når jeg hadde mensen. Er ikke noe mangel på det til vanlig heller da. Så ville ha sex Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Haha, jeg var ekstra kåt når jeg hadde mensen. Er ikke noe mangel på det til vanlig heller da. Så ville ha sex Akkurat det er interessant. Jeg hørte en gang en påstand at kvinner normalt ikke var kåte under menstruasjon. Fordi da skal hun ikke være tilgjengelig for sex. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Hehe, kanskje det er noe rart med meg da. Jeg har alltid vært sånn Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Hehe, kanskje det er noe rart med meg da. Jeg har alltid vært sånn Du høres da fresk ut du. 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Hvis jeg var mann ville jeg ikke hatt sex med noen som hadde mensen. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Det er bare å hoppe i rødehavet for så å stikke slangen ekstra godt inn for å slukke ilden! Hvis man er litt sensetiv hjelper mot ild hjelper det å kle på seg brannmannsuniformen. Den beskytter deg mot illden, men drakten gjør slik at du ikke får sprute på den, så du får ikke slokket ilden. Dette vil føles som et antiklimaks, desverre. Når det er sagt så blir det uansett varm for det om, og den lille dusjen som kommer innenfor drakten vil føles veldig befriende, iallefall hvis det er lenge siden man har dusjet seg selv. Det går fint å bade i Rødehavet, der brenner dog veldig lite der. Dersom du er sensitiv mot ild burde du ikke utdanne deg til Brannamnn av den grunn faller brannmannsuniformen bort der etter, så da trenger du ikke beskyttelse for ild. En brannmann slukker ikke en brann med drakten sin, derimot med tilpassede sløkkemidler. At det er ett antiklimaks for en brannmann å sløkke en brann håper jeg ikke. En brann pleier å være varm men jeg pleier ikke å føle det befriende og svette av den grunn. Dersom det er lenge siden du dusjet vil jeg uansett oppfordre deg til å gjør dette, enten du er brannmann eller ei. --- Ja, innlegget ditt var fullstendig meningsløst. Wow, du burde oppsøke lege. uniformen var en metafor for kondom din kronidiot! 9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg blør hele året rundt pga p-pille bivirkning.... så her er det sex med blod som glidemiddel dessverre mangler det litt på oralsexen..... Anonymous poster hash: 5c63a...9ed Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg blør hele året rundt pga p-pille bivirkning.... så her er det sex med blod som glidemiddel dessverre mangler det litt på oralsexen..... Anonymous poster hash: 5c63a...9ed Hva med å gønne på med annen prevansjon? Jeg pleier å skippe mensen jeg. Hopper over de hvite pillene. Orker ikke griseriet. Tar det når det passer meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg