Nitrius Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 noen som vet om noen bra norske servere til cs som er satt til 1.6?? ogs¨liker jeg servere som har ranking, noen som vet om noen norske servere som har det? takker for svar på forhånd. Lenke til kommentar
klure Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 cs.hoppehs.net:27015 er en 1.6 server. Vi kommer straks opp med stats og sånn på den også. (har ikke rukket ennå) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 kult, har dere en hjemme side å eller? jeg har en server som heter: hopehs.net|Norway er dette dere eller? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Superserver 3. Har ikke ipen, bare søk. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 og, vet du hvorfor jeg får sånn ekko noen gnager fra høytaleren min når folk snakker? det er ikke altid men noen ganger, er det noe dem gjør eller hva er dette? det er veldig plagsomt :-/ Lenke til kommentar
klure Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hei. Du fant riktig server ja. Ekko-greiene kan være hvis du bruker høytalere samtidig med mikrofon. Dvs. at hvis du trykker ned mikrofonen mens du har høytalerne på så vil mikrofonen registrere både det du sier og det som kommer ut av høytalerne. Derfor kan det bli en såkalt loop i lyden og det vil resultere i noe som høres ut som et ekko. Anbefaler at du kjøper deg et head-set. Da er det også mye enkelre å høre hvor fienden er i spill som cs. Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Til topicen : Se på denne siden for drøssevis av norske cs-servere. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Bruke den offesielle CS-tråden blir for dumt.. Sant det! Stå på gutta!!! /Gir-opp-mode activated. Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 http://www.udpsoft.com/eye2/index.html server browser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå