Prusk Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Kan moderatorer ta en runde og plukke litt på de dårligste av dem? Tenker da på titler av typen: "Bygge PC" "Ser dette bra ut" "Ny stasjonær" "Laptop til spilling/Gaming laptop" osv. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Det hjelper oss mye dersom dere brukere rapporterer dette. Endret 2. mai 2014 av Quote 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Jepp. Om det blir rapportert så kan jeg nesten garantere at det blir fikset innen kort tid. Jeg prøver å fikse emnetittel på de innleggene jeg kommer over, men det krever mye innsats å holde styr på data-forumet, spesielt siden mange av brukerne er ferske og kom her spesifikt for å poste det problemet sitt. Sånn generelt så pleier jeg ikke å være så nøye på generelle titler, så lenge det gir et bilde om hva det dreier seg om, og "Ny stasjonær" handler stort sett bare om et enkelt, selvforklarende spørsmål. Emnetitler som "Hjelp", "Problem med PC" eller lignende er mer problematisk. Endret 2. mai 2014 av Gavekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå