Joachim_F Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 No One Lives Forever-serien ser ut til å ha skiftet eiere.Superspionen Cate Archer kan vende tilbake Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 En av ekstremt få FPS-serier jeg har satt pris på (kun de to første spillene selvsagt), og en god relansering hadde jeg ikke sagt nei til. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Nolf1 og 2 er jo kremspill, får håpe vi får noen bra oppfølgere. AtW 2 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Tidenes beste FPS på GOG? Ja det hadde jeg ikke sagt nei takk til. Håper det blir en braksuksess og at den nye generasjonen skjønner hvor utdaterte dagens FPS-"klassikere" er i forhold. 3 Lenke til kommentar
Eponyx Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Nolf 2 er et av veldig få "FPS" spill jeg har vært villig til å invistere tid i, i motsetning til de fleste andre. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Nolf2 er et av tidenes mest undervurderte skytespill, til tross for at det hadde "alt" før de fleste andre... 1eren var også veldig bra, men 2eren er noe av det mest minneverdige jeg har spilt, totalt sett, og jeg har spilt i over 30 år... Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 ...Og jeg venter fremdeles på et tilbakeblikk på Nolf 2, slik jeg nærmest ble lovet da eneren ble minnet på Gamer! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Endelig, dette har jeg ventet lenge på. Forventer ikke noen HD-relansering, det kommer nok ikke til å skje. Men det trengs ikke. NOLF1 og 2 holder opp svært bra den dag i dag også. Hvis/når spillene kommer på Steam, kjøper jeg dem umiddelbart. I alle fall NOLF1 og 2. Contract JACK var ikke akkurat noen særlig slager. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Gleder meg til de dukker opp på GOG! Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Kom meg aldri gjennom spillene, men kjøpte NOLF for noen år siden da jeg fant en nedstøvet utgave. Håper på gjensyn med Cate Archer. Jeg husker spesielt et brett fra NOLF: A Spy in HARMS way. Tror det var et brett satt i Japan. Glemmer ikke Cates livsfarlige hårspenne. Savner humoren i spillene. Håper de finner veien til GOG etter hvert. Da blir det garantert kjøp Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Må si meg enig, spilte Nolf 2 og knall spill. Tror faktisk jeg har spillet liggende et eller annet sted enda. Kommer det en "remake" blir det nesten garantert kjøp ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå