Gå til innhold

Hva mister jeg ved å gå fra iPhone til Android?

Anbefalte innlegg

Jeg har i dag iPad Air 64GB iPhone 5s 32GB. Dette fungerer som kjent veldig fint ved synkronisering av data bilder, data osv.

Jeg lurer på om noen kan si meg på hvilke felter jeg ikke kan oppnå samme funksjonalitet ved bytte av 5s mot Android- mobil, f.eks. One M8?

Har Windows PC. Sliter med den lille skjermen/tastaturet på iPhone.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På den forrige jobben hadde jeg iPad og en Android-telefon fra Sony og jeg hadde ingen problemer med å synkronisere kalender, kontakter osv. Det eneste som kanskje manglet var synkroniseringen av bilder mellom enhetene men det er en funksjon jeg ikke brukte og dermed ikke savnet.

Lenke til kommentar

Det spørs om du bruker Apples tjenester (iCloud).

Jeg har Windows-PC, iPad og Android-mobil. Jeg bruker tjenester som fungerer på tvers av disse. Som Google-frelst synker jeg epost, kontakter, kalender via min Gmail. Bildene lastes opp til Google+.

Mens jeg bruker OneNote til huskelister og annet jeg ønsker å ta vare på + research, og OneDrive til å synke filer. Begge disse har apper til alle plattformer + web-versjoner.

Nyere telefoner fra Samsung og Sony kan importere data fra iCloud.

Se forøvrig guiden til Amobil: Slik bytter du fra Android til iPhone

Lenke til kommentar

Tusen takk for nyttig info!

Redd jeg avslører min uvitenhet, men hvilken funksjon er det som legger bildene tatt med iPhone pent på plass på iPaden. Kan Android-mobil fikse dette like elegant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...