MartinF Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Det er passe drøyt at Norge får en 16-åring som skal trene med Ronaldo... Håper bare dette ikke ender i fiasko. Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Tror faktisk ikke det ender i fiasko. Dette er nok fryktelig nøye gjennomtenkt og planlagt med Real Madrid. Det er også nok av dårlige lag i Primera han kan få forsiktig matching mot. Forøvrig så jeg han live mange ganger i 2014, og alderen tatt i betraktning så er det ganske drøyt hvordan han dominerte noen kamper. Ja det er tippeliga, men allikevel. Spent på hva Høgmo gjør nå også hvis det er sånn at han skal spille b-kamper ut sesongen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg frykter også litt, men det er jo litt trøst når C.Ronaldo har lagt merke til ham og synes at han var bra. Det er ihvertfall noe! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Har en god feeling på dette, håper virkelig dette går veien for Ødegård! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 19. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Om han ikke blir fast på A-laget til Real Madrid, vil jeg nok tro at han utvikler seg til å bli en meget habil spiller som kommer til å bli en viktig brikke for et eller flere lag i de største europeiske ligaene, og ikke minst landslaget. Endret 19. januar 2015 av Mos Def Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Visst han ikke får tillit fra starten av, er det mange gode klubber som mest antagelig vil låne han. Som f.eks Ajax og Celtic, der han garantert får kamptrening. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hva er denne rompeslikkingen av RM som foregår i norsk media for tiden? Flere artikler om RMs historie osv. Skulle tro at Norge nettopp hadde oppdaget RM.. 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Kommer til å bli som i Sverige. At landet heier på klubben hvor spilleren er i. Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 godt at det ikke ble Barcelona, det ville ha vært vondt og kvalmt på samtidig 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Spent på hva Høgmo gjør nå også hvis det er sånn at han skal spille b-kamper ut sesongen. Nå ligger vel de an til å rykke opp til nest høyeste nivå. Og han skal trene med A-laget. Blir omtrent som å spille med andre profesjonelle benkeslitere. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Om det er sånt at Ødegaard blir presentert på Bernabeu slik som Bale og CR7 så er jo det helt sinnssykt. Han må være bedre enn det mange tror. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Det er ikke bare Bale og Ronaldo som har blitt presentert på SB. RM gjør vel det med de aller fleste spillerne de henter. Angående Martin så tror jeg han er litt oppskrytt. Han har mye talent, sannsynligvis så blir han den beste norske spilleren noensinne, men ikke ikke i nærheten av Messi eller Ronaldo, eller Zlatan. Norsk media har mye av skylden. Det er bare så sjeldent med norske talenter nå for tiden at fokuset ble ekstra stort. I England, Spania, Tyskland osv. er dette ordinært. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Der tar du feil. Real presenterer ikke B-lagsspillere. Veland sa nettopp dette på Tv2 Sportskanalen. Om Ødegaard presenteres på SB så viser det hvor stor tro Real Madrid har på han. Selvfølgelig er han ikke oppskrytt. Da hadde ikke alle verdens klubber vært ute etter han, ei hadde en så stor klubb som RM brukt så mye ressurser på å få han dit. Det er ikke ofte verden ser så veldig store fotballtalenter. Ofte er det spillere som Januzaj, som hypes opp til 1000 også faller litt igjen. Endret 21. januar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 B-lagsspillere? Hvem har sagt at han kommer til å være B-lagsspiller? Om han får draktnummer under 25 så tilhører han A-laget. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Som jeg sa, Veland sa nettopp på sportskanalen at han vil være med i B-laget. Jeg tar han som en mye bedre kilde. Han sa også at det ikke er vanlig at slike talenter får en fremvisning på Bernabeu. Som regel får de en pressemelding på Real Madrid sine nettsider. Nå er ingenting bekreftet, men om Ødegaard får vise seg frem på Bernabeu så er det veldig stort og et sterkt tegn på hvor mye Real Madrid tror på han. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Vel, det er jo ikke veldig rart da. Ødegaard er ikke bare Norges, men verdens mest omtalte talent. Når Real Madrid, verdens mest PR-kåte klubb, får tak i ham, skal det selvsagt gjøres til en stor greie. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Alle ryktene jeg har lest sier at han får et draktnummer under 25, og ifølge regelverket tilhører han da A-laget. Hva regelverket sier om å spille kamper for B-laget da vet jeg ikke.Og hvilke kilder har Veland? Eller spekulerer han bare?Er selvfølgelig stort om han som B-lagsspiller blir presentert, men jeg tror at mediefokuset er litt blendende. Uansett så tror jeg at han kan bli god nok til å få fast plass i troppen til RM eller en annen toppklubb.For å sammenligne så tror jeg at han kan bli like god som Özil i RM, James og Götze blant annet. e: 25 og ikke 2 så klart Endret 21. januar 2015 av DaveSaves™ Lenke til kommentar
G27 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Alle ryktene jeg har lest sier at han får et draktnummer under 2 Det betyr at De Gea blir i United! 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Tviler på at han får under 25, for da kan han kun spille A-lagskamper. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Alle ryktene jeg har lest sier at han får et draktnummer under 2 Det betyr at De Gea blir i United! Ikke hvis vi er så uheldige at det blir akkurat 2 og ikke 1. 50-50 sjanse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå