Gå til innhold

Martin Ødegaard | Real Sociedad-spiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror faktisk ikke det ender i fiasko. Dette er nok fryktelig nøye gjennomtenkt og planlagt med Real Madrid. Det er også nok av dårlige lag i Primera han kan få forsiktig matching mot.

Forøvrig så jeg han live mange ganger i 2014, og alderen tatt i betraktning så er det ganske drøyt hvordan han dominerte noen kamper. Ja det er tippeliga, men allikevel.

Spent på hva Høgmo gjør nå også hvis det er sånn at han skal spille b-kamper ut sesongen.

Lenke til kommentar

Om han ikke blir fast på A-laget til Real Madrid, vil jeg nok tro at han utvikler seg til å bli en meget habil spiller som kommer til å bli en viktig brikke for et eller flere lag i de største europeiske ligaene, og ikke minst landslaget.

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar

Det er ikke bare Bale og Ronaldo som har blitt presentert på SB. RM gjør vel det med de aller fleste spillerne de henter.

Angående Martin så tror jeg han er litt oppskrytt. Han har mye talent, sannsynligvis så blir han den beste norske spilleren noensinne, men ikke ikke i nærheten av Messi eller Ronaldo, eller Zlatan.

Norsk media har mye av skylden. Det er bare så sjeldent med norske talenter nå for tiden at fokuset ble ekstra stort. I England, Spania, Tyskland osv. er dette ordinært.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Der tar du feil. Real presenterer ikke B-lagsspillere. Veland sa nettopp dette på Tv2 Sportskanalen. Om Ødegaard presenteres på SB så viser det hvor stor tro Real Madrid har på han.

Selvfølgelig er han ikke oppskrytt. Da hadde ikke alle verdens klubber vært ute etter han, ei hadde en så stor klubb som RM brukt så mye ressurser på å få han dit. Det er ikke ofte verden ser så veldig store fotballtalenter. Ofte er det spillere som Januzaj, som hypes opp til 1000 også faller litt igjen.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Som jeg sa, Veland sa nettopp på sportskanalen at han vil være med i B-laget. Jeg tar han som en mye bedre kilde. Han sa også at det ikke er vanlig at slike talenter får en fremvisning på Bernabeu. Som regel får de en pressemelding på Real Madrid sine nettsider. Nå er ingenting bekreftet, men om Ødegaard får vise seg frem på Bernabeu så er det veldig stort og et sterkt tegn på hvor mye Real Madrid tror på han.

Lenke til kommentar

Alle ryktene jeg har lest sier at han får et draktnummer under 25, og ifølge regelverket tilhører han da A-laget. Hva regelverket sier om å spille kamper for B-laget da vet jeg ikke.
Og hvilke kilder har Veland? Eller spekulerer han bare?

Er selvfølgelig stort om han som B-lagsspiller blir presentert, men jeg tror at mediefokuset er litt blendende. Uansett så tror jeg at han kan bli god nok til å få fast plass i troppen til RM eller en annen toppklubb.
For å sammenligne så tror jeg at han kan bli like god som Özil i RM, James og Götze blant annet.

e: 25 og ikke 2 så klart :p

Endret av DaveSaves™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...