Kammizez Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Enig med alt, men klør meg i hodet av den siste setningen. Merkelig påstand. Vel, det er selvsagt diskutabelt, men jeg mener at Bayern er et bedre lag. Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Ikke alltid like lett å holde oversikten: Martin Odegaard looks likely to join Real Madrid after flying to Spain. The highly-rated teenager, 16, visited Manchester United before Christmas but the Manchester Evening News reports the Dane's representatives have not been in contact since. [independent] Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Martin Ødegaard signerer en Real Madrid-drakt til NRKs reporter, får Marca se denne skaper vel det ikke akkurat mindre vann på mølla https://www.facebook.com/video.php?v=10153547698967796&set=vb.389088897795&type=2&theater Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Lavmål av NRK-reporteren å prøve å "lure" en 16-åring til å svare på noe han ikke får lov til å svare på. Norske journalister virker å bli i overkant kyniske når det kommer til Ødegaard. Han dusten der får det vel som han drømte om, være med i et klipp som går verden rundt. 4 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Syns han tok det fint da. Tipper dealen med Real er klar, og det ville bare vært kleint om han hadde nektet. Men enig i at det er litt kynisk å holde på sånt når det er på live TV. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Ødegaard håndterer det veldig bra ja. Han minner meg litt om Magnus Carlsen, hvordan han er et ekstremt talent i ung alder, og er så utrolig profesjonell i møte med media. Mange sier at Carew hadde blitt en vanvittig fotballspiller hadde han hodet med seg, det virker som om Ødegaards personlighet er en av hans mange styrker. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Lavmål av NRK-reporteren å prøve å "lure" en 16-åring til å svare på noe han ikke får lov til å svare på. Norske journalister virker å bli i overkant kyniske når det kommer til Ødegaard. Han dusten der får det vel som han drømte om, være med i et klipp som går verden rundt. Eneste lavmålet her er faktisk kommentaren din. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Lavmål av NRK-reporteren å prøve å "lure" en 16-åring til å svare på noe han ikke får lov til å svare på. Norske journalister virker å bli i overkant kyniske når det kommer til Ødegaard. Han dusten der får det vel som han drømte om, være med i et klipp som går verden rundt. Eneste lavmålet her er faktisk kommentaren din. Snurt fordi han ikke prøvespilte for RBK? 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Jeg snakket ikke om Ødegaard? Endret 11. januar 2015 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Da har du havnet i feil tråd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Snakket on knipsolinis post. Hadde ingenting med å være snurt om Ødegaard og RBK. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Var det journalisten i deg som ble såret da? 6 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Du vet jeg er utdannet som det, ja? Hadde du fulgt med litt så vet du at han er mer en type stuntreporter som finne på mye rart og gøy. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Ok, det visste jeg ikke. Følger med på mye men kan ikke si at stuntreportere er et ekspertområde jeg har, og ja jeg mente å huske du var det ja. Lurte bare på hva som var lavmål? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Ok, det visste jeg ikke. Følger med på mye men kan ikke si at stuntreportere er et ekspertområde jeg har, og ja jeg mente å huske du var det ja. Lurte bare på hva som var lavmål? Jeg reagerte på denne her. Han dusten der får det vel som han drømte om, være med i et klipp som går verden rundt. Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Tydeligvis done deal: http://www.dt.no/SISTE___degaard_takker_ja_til_Real-5-57-23627.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå